Performancing Metrics

تامین مسکن مناسب وظیفه دولت است و باید به آن عمل کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 346730
تاریخ انتشار: 9 خرداد 1395 - 17:34
سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: تامین مسکن مناسب از وظایف دولت است و مسئولان وظیفه دارند برای تحقق آن برنامه ریزی و اقدام عملی کنند.

اتاق خبر: عباسعلی درافشانی شنبه شب در بیست و چهارمین جلسه شورای گفتگو که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: تامین مسکن از دغدغه های همه دولتهاست و باید برای آن برنامه ریزی مدونی داشت تا به نیازها پاسخ داده شود.

درافشانی تصریح کرد: اجرای قانون پیش فروش توانسته از بسیاری از تخلف در این حوزه جلوگیری کند و نگذارد حق مصرف کننده ضایع شود لذا می تواند به اعتمادسازی در خرید مسکن کمک کند.

وی بیان کرد: باید بپذیریم قانون پش فروش موجب رکود مسکن نشد بلکه این قانون در شرایط رکود ابلاغ شد و نتوانست به خروج از این وضعیت کمک چندانی کند اما این ظرفیت همچنان در قانون وجود دارد تا بتوانیم از آن استفاده کنیم.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: باید دست اندرکاران مسکن در کشور دست به دست هم دهند و با دادن ایده و نظر برای خروج از رکود کنونی اقدام کنند تا بتوانیم اشتغال و اقتصاد این حوزه را فعال کنیم.

در ادامه غلامرضا کشاورز قاسمی رئیس اتاق بازرگانی قزوین با اشاره به نقش مسکن در چالش های اقتصادی گفت: از کارشناسان حوزه مسکن و بویژه انبوه سازان انتظار داریم با ارائه راهکارهای عملیاتی برای رونق بخش مسکن مشارکت کنند.

وی افزود: رونق بخش مسکن می تواند بسیاری از مشاغل و حوزه های دیگر را فعال کند و به رونق اقتصادی منجر شود.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید