Performancing Metrics

خشم و اعتراض هوادارن «امبر هرد» از حمایت شدن «جانی دپ»! | اتاق خبر
کد خبر: 347744
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 16:19
ناراحتی طرفداران "هرد" از حمایت شدن "جانی"

به گزارش اتاق خبر، وکیل "هرد" ادعا وشهادت "استنهوپ" مبنی بر باجگیری و تهدید به پخش اکاذیب در صورت عدم دریافت پول برای جداشدن و دنبال عشق قدیمی خود رفتن توسط "هرد" را رد کرده و گفته تمام طرفداری و ادعاهای دوستان و نزدیکان "جانی" دروغ است و امبر هرد با وجود دو کمپ حامی همجنسگرایان و فمنیستی تنهاست.

طرفداران "هرد" که همجنسگرایان  و فمنیست ها هستند و طبق خصوصیاتشان بدون مدرک از روی ظاهر سریع قضاوت وحکم صادر می کنند فریب مظلوم نمایی "هرد" را خورده اند.انها ادعا کردند که خود "جانی" به دوستانش گفته است طرفداریم را کنید ولی وقتی پس از برگزاری کنسرت دیشب که این قوم به ظاهر طرفدارنما تحریم کرده بودند متوجه شدند این طرفداری منحصر به نزدیکان نیست, شروع به فحاشی کردند و همانند امبر هرد چهره واقعی خود را نشان دادند. در حالی که "جانی" بعد از کنسرت "آلمان" و " استکهلم" به اتاقش در هتل پناه می برد و از دوستانش دوری کرده و در مهمانی ها با سایر اعضای بند شرکت نمی کند.

"هرد" فردای روز بی آبرو کردن "جانی" با دوستانش در یک مهمانی شرکت کرده است و هیچ خبری از کبودی صورتش نبود و عکس های شاد او پس از ملاقات با وکیل و کمپ هم جنس بازها و دوجنسگراها توسط عکاسان منتشر شده بود.

اتاق خبر - گروه فرهنگی / شادی پشنگ

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید