Performancing Metrics

جایزه ون‌هویی در زمینه نوآوری آموزشی در سال 2016 | اتاق خبر
کد خبر: 347796
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 18:50
سازمان یونسکو ، جایزه ون هویی در زمینه نوآوری آموزشی در سال 2016 را با موضوع مشارکت خلاق برای آموزش باکیفیت فراگیر اهدا می کند.

اتاق خبر - به نقل از وزارت آموزش و پرورش ، یونسکو این جایزه را با همکاری کمیسیون ملی یونسکوی چین و برنامه نوآوری آموزشی برای توسعه در منطقه آسیا و اقیانوسیه ، (APEID)، و جامعه چینی آموزش (CSE) اهدا می کند.

این جایزه به دو نفر از افراد یا موسساتی تعلق می‌گیرد که با هدف کمک به ارتقای دسترسی به آموزش باکیفیت فراگیر به فعالیت می‌پردازند و شامل تقدیرنامه و مبلغ 20 هزار دلار برای هر یک از برندگان است.
تشویق و تجلیل از فعالیت‌های نوآورانه‌ای که به کیفیت آموزش فراگیر کمک می‌کند تقدیر از تلاش‌های شاخص افراد و سازمان‌هایی که باعث بهبود کیفیت آموزش برای همه شده‌اند وترویج دانش و مهارت بوم‌زاد در نوآوری‌های آموزشی که در جهت آموزش باکیفیت فراگیر انجام می‌شود از اهداف اعطای این جایزه اعلام شده است.
منحصر به فرد بودن، ابتکاری بودن، به روز بودن، مرتبط بودن، موفقیت و اثربخشی نوآوری، پیشگامی و مدیریت نوآوری، کیفیت مناسب مدارک و اسناد تکمیلی، استفاده نوآورانه از منابع در دسترس، قابلیت انتشار نوآوری و پایداری و تداوم آن از شرایط معرفی طرح‌ هاست.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید