Performancing Metrics

تجدید میثاق رئیس رسانه ملی با آرمان های امام راحل (ره) | اتاق خبر
کد خبر: 347830
تاریخ انتشار: 12 خرداد 1395 - 21:08
رئیس رسانه ملی با آرمان های امام راحل تجدید پیمان کرد.

به گزارش اتاق خبر، پیش از ظهر امروز رئیس رسانه ملی و جمعی از مدیران سازمان صدا و سیما با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق  کرده و با مقام معظم رهبری در حرم مطهر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بیعت کردند.

 
عبدالعلی علی عسکری در جمع خبرنگاران و درباره حضورش در حرم مطهر امام خمینی (ره) گفت: خوشحالیم که در آغاز این دوره از مدیریت سازمان، خداوند به ما توفیق داد که به حرم امام راحل (ره) مشرف شویم و تجدید میثاق با آرمان‌های ایشان داشته باشیم و امیدواریم که خداوند ما را کمک کند که اهداف امام خمینی (ره) و منویات مقام عظمای ولایت را در صدا و سیما بتوانیم محقق کنیم. اندیشه‌های امام راحل عظیم‌‌الشأن ریشه و پایه نظام و انقلاب است و همواره باید آن‌ها را مقیاس عملکرد خودمان مدنظر بگیریم و بر این اساس عمل کنیم.
 
رئیس رسانه ملی اظهار داشت: حضرت امام (ره) راجع به رسانه‌ها و به خصوص سازمان صدا و سیما فرمودند رسانه ملی یک دانشگاه عمومی است. دانشگاهی که همه می‌توانند از آن درس بگیرند و می‌فرمایند که اگر رسانه‌ها سالم باشند و پیام‌های درستی را به جوان‌های ما و به مردم برسانند، آن‌ها به راه درست  پیش می‌روند اما اگر پیام‌های رسانه‌ها به سمت گمراهی و فساد باشد آن‌ها را به سمت فساد می‌کشاند. بنابراین ما تکلیف سنگینی به عهده داریم که بر این اساس‌ بتوانیم پیام‌های درستی را به مردم و جوانان بدهیم و امروز مخاطرات بزرگی از ناحیه رسانه‌های دشمن و از طریق ماهواره‌ها و فضای مجازی وجود دارد که با این دیدگاه امام خمینی (ره) باید در این زمینه هم به طور جدی عمل کنیم و بتوانیم غلبه رسانه‌ای داشته باشیم و در این رویارویی و نبرد رسانه‌ای موفق باشیم. جامعه و جوانان جامعه را به سمت راه خدا و راه مستقیم انقلاب اسلامی و راه ملت ایران هدایت کنیم.
 
رئیس سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران و کارکنان رسانه ملی بعد از ذکر فاتحه، از حرم مطهر امام خمینی (ره) به حضور حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی متولی حرم مطهر امام (ره) رفتند.
 
باشگاه خبرنگاران جوان
 
کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید