Performancing Metrics

وزیر بهداشت: وجود 110 هزار نیروی قراردادی ازچالش های این وزارتخانه است | اتاق خبر
کد خبر: 348100
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1395 - 15:26
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وجود 110 هزار نفر نیروی قراردادی را از چالش های این وزارتخانه عنوان کرد و افزود: تغییر وضعیت استخدامی این نیروها از دغدغه های وزارت بهداشت است.

به گزارش اتاق خبر،  دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از چند طرح بهداشتی و درمانی استان چهارمحال وبختیاری در شهرکرد افزود: برای سال جاری هنوز مجوزی برای تغییر وضعیت نیروهای قراردادی به این وزارتخانه داده نشده است.
وی همچنین وضعیت منابع انسانی و پزشکان متخصص چهارمحال و بختیاری را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با وجود برخورداری از پزشکان و متخصصان خوب در این استان، خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به شهروندان به دلیل محدودیت مراکز درمانی در حد مطلوبی نیست.
قاضی زاده هاشمی محدودیت فضاهای درمانی را از مشکلات استان چهارمحال و بختیاری دانست و ادامه داد: در صورت تامین کامل اعتبارات وزارت بهداشت و درمان در سال جاری، بهبود قابل توجهی در بهره برداری از طرح ها و ارائه خدمات به شهروندان این استان حاصل می شود.
وی همچنین در بازدید از طرح های در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری شتاب بخشی به اجرای طرح ها به خصوص بهره برداری از کلینیک تخصصی بیماران خاص، طرح توسعه بیمارستان کاشانی شهرکرد و ساختمان اورژانس این بیمارستان تا پایان امسال را مورد تاکید قرار داد.
بهره برداری از کلینیک درمان ناباروری، بخش لیزر بیمارستان هاجر شهرکرد و یک مرکز اورژانس فوریت های پزشکی و دیدار از طرح های بهداشتی و درمانی در دست اجرا از برنامه های وزیر بهداشت در سفر به شهرکرد است.

منبع: ایرنا

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید