Performancing Metrics

قوی‌تر از فصل‌های قبل ظاهر می‌شویم | اتاق خبر
کد خبر: 348756
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 07:03
شریفات پس از تمدید قرارداد با فولاد:
اسماعیل شریفات گفت: علاقه ام به باشگاه فولاد خوزستان موجب شد بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کنم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهاجم شماره 10 فصل گذشته فولاد خوزستان که در چندسال اخیر بازی های بسیار خوبی را با این تیم به نمایش گذاشته، به همراه نعیم سعداوی جلسه‌ای را با مدیرعامل باشگاه برگزار و در نهایت قراردادش را به مدت یک فصل ورزشی دیگر با این تیم تمدید کرد.

شریفات درخصوص تمدید قراردادش با فولاد گفت: با توجه به شرایط متفاوتی که وجود دارد و علاقه ام به مجموعه این باشگاه و هوادارانی که همواره من را مورد حمایت قرار داده‌اند، موجب شد بار دیگر پیراهن این تیم را بر تن کنم.

مهاجم فولاد با اشاره به عملکردش در فصلی که گذشت، اظهار داشت: در چند بازی پایانی فصل دچار مصدومیت شدم و از حضور در ترکیب تیم بازماندم. اما قول می دهم که در فصل جدید با آمادگی کامل به میدان بروم و فرصت های از دست رفته را جبران کنم.

شریفات با بیان اینکه باید از کادر فنی جدید تیم حمایت لازم شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترکیب کادر فنی را افراد شاخص فوتبال خوزستان و در راس آن آقای سعداوی تشکیل می دهد و جامعه فوتبال و صاحبنظران و فوتبالدوستان باید از کادر فنی و همچنین مدیرعامل باشگاه حمایت کنند.

وی درباره اقدام اخیر باشگاه، برای جذب بازیکنان فصول گذشته فولاد که جام قهرمانی را به ارمغان آورده بودند، گفت: این تصمیم ارزشمند مدیران و کادر فنی باشگاه نشان دهنده خدمت شان به فوتبال استان است و شخصا علاقه دارم که بقیه بازیکنان هم به این پیشنهاد جواب مثبت داده و بتوانیم فولادی قوی تر از فصول گذشته را روانه مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور کنیم.

لیگ برتر شانزدهم از 6 مردادماه آغاز خواهد شد و در حال حاضر علاوه بر مهرداد بایرامی و اسماعیل شریفات حضور مهرداد طهماسبی، محمد اهل شاخه، عبدالله ناصری، محمود مطلق زاده و یوسف وکیا در جمع فولادمردان قطعی شده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید