Performancing Metrics

خطر حمله تروریستی در جام ملت های اروپا | اتاق خبر
کد خبر: 348792
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 09:19
رییس جمهوری فرانسه هشدار داد:
رئیس جمهوری فرانسه نسبت به خطر هرگونه حمله تروریستی در جریان بازی‌های جام ملت‌های اروپا 2016 هشدار داد و گفت: این خطر وجود دارد اما نباید دچار وحشت شویم.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه گفت: این تهدید تروریستی وجود دارد اما نباید بترسیم، ما باید تمامی اقدامات لازم را انجام دهیم تا از موفقیت آمیز بودن بازی‌های جام ملت‌های اروپا 2016 اطمینان حاصل کنیم.

به دنبال حملات تروریستی پاریس در ژانویه سال جاری و نوامبر سال گذشته میلادی، فرانسه در جریان افتتاحیه بازی‌های جام ملت‌های اروپا 2016 که روز جمعه برگزار می‌شود در حالت آماده‌باش برای حملات تروریستی احتمالی قرار دارد.

هفته گذشته دولت آمریکا نیز نسبت به خطر حملات در استادیوم‌های فرانسه و مکان‌هایی که تماشاچیان در آنها گرد هم خواهند آمد، هشدار داد و آنها را به عنوان اهداف بالقوه توصیف کرد.

اولاند همچنین خواستار توقف اعتصاب‌ها در بخش حمل و نقل فرانسه شد که اختلال در افتتاحیه بازی‌های جام ملت‌های اروپا 2016 میلادی را تهدید می‌کند.

فرانسه گرفتار اعتراضات سراسری و اعتصاب‌های حمل و نقل به خاطر اصلاحات جنجالی کارگری و همچنین سیل در منطقه پاریس شده است.

دور نهایی مذاکرات میان اپراتور حمل نقل ریلی فرانسه (SNCF) و دولت پاریس قرار است با هدف توقف اعتصاب پنج روزه‌ای که خطوط راه آهن را مسدود کرده و ناآرامی حمل و نقل را در سراسر این کشور ایجاد کرده برگزار شود.

خلبان‌های شرکت هوایی "ایرفرانس" نیز تهدید کرده‌اند که در 11 ژوئن (22 خرداد) هنگامی که بازی‌های جام ملت‌های اروپا 2016 آغاز می‌شود اعتصاب چهار روزه‌ای را آغاز خواهند کرد و یک اعتراض گسترده در پاریس برای 14 ژوئن (25 خرداد) برنامه‌ریزی شده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید