Performancing Metrics

روکش آسفالت محور کندوان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان آغاز شد | اتاق خبر
کد خبر: 348994
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 04:02
مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران از شروع عملیات روکش آسفالت سراسری محور ارتباطی کندوان به طول ۷۸ کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان خبر داد.

اتاق خبر: عباسعلی نجفی ، راه تاریخی کندوان با قدمت بیش از ۷۰ سال تنها راه ارتباطی زمینی غرب استان بوده و در تمام فصل‌ها و روزهای سال به‌ویژه مناسبت‌ها و تعطیلات برای جابه‌جایی بار و به‌ویژه مسافر با وسعتی بسیار گسترده مورداستفاده بهره‌برداران سامانه حمل‌ونقل جاده‌ای قرار می‌گیرد.

وی تصریح نمود: بدون شک توجه به بهسازی و بازسازی گذرگاه دیرپای کندوان که در زیر بخش‌های متعدد صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای تأثیرگذار است، نتایجی همچون توسعه گردشگری و اقتصاد محلی و افزایش نشاط اجتماعی خواهد داش و در پی رویکرد اخیر دانش‌بنیان و برنامه محور در وزارت راه و شهرسازی شاهد توجه بیشتر به توسعه و تعریض و بهبود سرویس‌دهی محور کندوان باشیم.

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران عنوان نمود: ازاین‌رو این اداره کل در راستای برنامه‌ها و اهداف خود درزمینهٔ حفظ و نگهداری رویه راههای تحت پوشش خود اقدامات گسترده‌ای را در دستور کار خود داشته که ازجمله آن‌ها می‌توان به عملیات روکش آسفالت سراسری محور کندوان با مواد افزودنی نانو (برای اولین بار در سطح محورهای مازندران) اشاره نمود.

وی اظهار داشت: با اجرای این شیوه و بکار گیری مصالح مذکور، رویه آسفالتی محور علاوه بر طول عمر مفیدتر در مقابل یخ‌زدگی و نفوذپذیری آب و آسیب‌های جدی بسیار مقاوم‌تر است.

گفتنی است محور ارتباطی کندوان یکی از سه محور ارتباطی مازندران بوده که این استان را به پایتخت کشور متصل می‌کند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید