Performancing Metrics

برگزاری دیدار تیم بسکتبال ایران و فیلیپین بدون تماشاگر و برنده! | اتاق خبر
کد خبر: 349271
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 22:17
تیم ملی بسکتبال که برای برگزاری دو دیدار دیدار دوستانه به فیلیپین سفر کرده است، در نخستین دیدار که بدون تماشاگر برگزار شد مقابل تیم ملی این کشور به میدان رفت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر،  دیدار نخست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل تیم ملی فیلیپین امروز سه شنبه در مانیل و بدون حضور تماشاگران برگزار شد. در جریان این دیدار ملی پوشان بسکتبال ایران در کوارترهای دوم و چهارم با نتایج ۱۶ بر ۱۵ و ۱۹ بر ۱۸ به برتری دست یافتند اما دو کوارتر دیگر را با نتایج ۲۱ بر ۱۸ و ۱۷ بر ۱۶ واگذار کردند.

با رقم خوردن این نتایج در پایان هر یک از کوارترها، دیدار نخست تیم های ملی بسکتبال ایران و فیلیپین به پایان رسید بدون اینکه برنده نهایی این دیدار مشخص شود چراکه مربیان دو تیم توافق کرده بودند که این بازی کاملا تدارکاتی و دوستانه و بدون مشخص شدن نتیجه نهایی و کلی برگزار شود به همین دلیل پس از اتمام هر کوارتر تابلوی امتیازات صفر می شد. 

تیم ملی بسکتبال که برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک آماده می شود دومین دیدار تدارکاتی خود مقابل فیلیپین را روز چهارشنبه برگزار می کند. این دیدار در حضور تماشاگران فیلیپینی برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید