Performancing Metrics

پیروزی پرگل تیم ملی فوتبال ایران برابر قرقیزستان در نیمه اول | اتاق خبر
کد خبر: 349412
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 22:00
شاگردان کارلوس کی روش نیمه اول دیدار برابر قرقیزستان را با برتری پرگل به پایان بردند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی آماده می کند، شامگاه سه شنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی قرقیزستان رفت که نیمه اول این دیدار با برتری ۳ بر صفر شاگردان کی روش به پایان رسید. مسعود شجاعی(۶ - پنالتی)، مهدی طارمی(۲۵) و مهدی ترابی(۲۹) برای ایران گل زدند.

در این دیدار که در ورزشگاه آزادی و حضور کم تعداد تماشاگران برگزار شد، تیم ملی ایران با ترکیب علیرضا حقیقی، دانیال ماهینی، سیدجلال حسینی، محمد طیبی، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، عزت الله پورقاز، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، مهدی طارمی و کریم انصاریفرد به میدان رفت.

شاگردان کی روش که بازی را تهاجمی آغاز کرده بودند خیلی زود به یک ضربه پنالتی رسید تا مسعود شجاعی یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم ملی در دقیقه ۶ دروازه حریف را باز کند. درادامه تیم ایران بازی یکطرفه ای را به نمایش گذاشت و در دقیقه ۲۵ توسط مهدی طارمی به گل دوم رسید. در این صحنه ضربه کرنر ارسالی را طارمی در دو مرحله با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

سفیدپوشان ایران که تیم ضعیفی را مقابل خود می دیدند با ارائه یک بازی روان و هجومی چند دقیقه بعد به گل سوم رسیدند و این بار نوبت به مهدی ترابی رسید که در دقیقه ۲۹ گل سوم را به ثمر برساند. این گل روی پای طارمی و ضربه محکم ترابی به دست آمد.

در دقایق پایانی نیمه اول تیم ملی ایران صاحب چند موقعیت گل شد که مهاجمان در زدن ضربات پایانی کم دقت بودند و البته چندین بار هم در آفساید ماندند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید