Performancing Metrics

ترس بواتنگ از حمله تروریستی در طول یورو 2016 | اتاق خبر
کد خبر: 349681
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 10:58
مدافع تیم ملی آلمان نگران حملات تروریستی در خلال برگزاری رقابت های یورو 2016 است و ابراز امیدواری کرد این جام بدون هیچ مشکل به پایان برسد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حملات تروریستی در زمان دیدارهای دوستانه در کشور فرانسه و بلژیک که منجر به لغو چند دیدار دوستانه قبل از یورو 2016 شد، نگرانی های زیادی را برای مسئولان برگزاری این رقابت ها ایجاد کرده است.

ژروم بواتنگ مدافع تیم ملی آلمان در ارزیابی خود از شرایط فرانسه برای میزبانی یورو 2016 گفت: باید اعتراف کنم که از حملات تروریستی در فرانسه ترس دارم و به همین خاطر خانواده و فرزندانم در ورزشگاه حضور نخواهند داشت. به انها گفتم که در ورزشگاه حاضر نباشند.  خیلی بد است که در زمان یورو و صحبت درباره فوتبال باید درباره موضوعاتی چون تروریسم صحبت کنیم. اتفاق های تلخی که در روزهای گذشته رخ داده است خیلی نگران کننده بوده است و به همین خاطر همه را نگران یورو کرده است.

دوست دارم در زمان یورو تنها به فوتبال فکر کنم و به چیز دیگری فکر نکنم و وقتی همسر و فرزندانم در ورزشگاه حاضر نباشند از نظر روحی در شرایط بهتری قرار خواهم داشت. در پایان این ما هستیم که سرنشوت کشورمان را در اختیار داریم و ما هستیم که باید کشورمان را به قهرمانی برسانیم و می دانیم چه انتظاراتی از ما در زمان یورو حضور دارد.

تیم ملی آلمان در اولین دیدار خو در یورو 2016 باید برابر اوکراین به میدان برود. این تیم که قهرمان جام جهانی برزیل است یکی از تیم هایی است که انتظار قهرمانی را در رقابت های یورو از آن می رود و امیدوار سات تا بتواند در این رقابت ها به قهرمانی برسد.

حملات تروریستی در نوامبر 2015 در کشور فرانسه باعث کشته شدن 130 نفر در این کشور شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید