Performancing Metrics

همسرکشی به دلیل تلگرام | اتاق خبر
کد خبر: 349703
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 11:54
مرد میانسال پس از کشتن همسرش با پای خود به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد رفت و خودش را معرفی کرد.

به گزارش اتاق خبر، ساعت ۷ صبح امروز ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در جریان یک فقره درگیری خونین در منزلی واقع در خیابان مدائن قرار گرفتند و با حضور در محل مطلع می شوند زنی ۴۷ ساله در اثر ضربه چاقو به حالت کما رفته است که با انتقال سریع جسد به بیمارستان هفت تیر مشخص می شود زن میانسال جان خود را از دست داده. پس از تایید قتل زن میانسال با هویت نیلوفر، مراتب به بازپرس امور جنایی، سعید احمدبیگی اطلاع داده شد. با اعلام این خبر بلافاصله بازپرس در محل بیمارستان حاضر شد و با اجازه دستور انتقال جسد زن متوفی به پزشکی قانونی را داد و به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت داد تا قاتل را شناسایی کنند.

تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس در حالی ادامه داشت که مردی با مراجعه به کلانتری ۱۳۰ نازی آباد اعترف کرد قاتل هستم و دقایقی قبل همسرم را به قتل رسانده ام با ثبت ادعای مرد خودمعرف وی به دستور بازپرس به دادسر منتقل شد.

متهم به قتل در برابر بازپرس ویژه قتل پایتخت درباره انگیزه ارتکاب به جنایت گفت: همسرم در گروه های تلگرامی زیادی عضو بود. من خیلی از کارهای مخفیانه او عصبانی بودم و به او می گفتم دست از مخفی کاری هایش بردارد. اما او نمی پذیرفت و می گفت که از من به زودی طلاق خواهد گرفت. عصبانی شده بودم. عنان زندگی من و فرزندانم دائم در دست او بود و او هرکاری می خواست انجام می داد تا اینکه بالاخره درخواست طلاق داد. پس از ثبت دادخواست طلاقش به او التماس کردم اینکار را نکند. نمی پذیرفت و بالاخره کار دست من و خودش داد و همه را بدبخت کرد.

پس از ثبت اظهارات قاتل در پرونده، او به دستور بازپرس محترم پرونده در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات در مورد صحت و سقم ماجرا مشخص شود و جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال داده شد تا علت مرگ هرچه زودتره تعیین شود.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید