Performancing Metrics

مجلس در حوزه بهزیستی حمایت‌های خود را به کار بسته است | اتاق خبر
کد خبر: 349959
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1395 - 11:56
نماینده مردم همدان در مجلس:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در حوزه بهزیستی حمایت‌های خود را به کار بسته است.

اتاق خبر: امیر خجسته در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان همدان، با اشاره به اینکه خدمت به جامعه بهزیستی، توفیق بسیار والایی است، اظهار کرد: مجلس در حوزه بهزیستی لحظه‌ای درنگ نکرده و حمایت‌های خود را به کار بسته است.

وی با اشاره به اینکه بهزیستی با جامعه هدف گسترده‌ای برخوردار است، عنوان کرد: این نظام چکیده خون پاکترین انسان‌های روی زمین است بنابراین خدمت در نظام باید با تمام توان انجام شود.

خجسته با بیان اینکه همه باید به اجرای مأموریت‌های بهزیستی کمک کنیم، تصریح کرد: خدمت به خانواده بهزیستی به عشق ویژه‌ای نیاز دارد و همه افراد در این وادی با دل خود کار می‌کند و رویکرد اداری در بهزیستی حاکم نیست.

مدیرکل سابق بهزیستی استان همدان نیز با توصیف این سازمان به معراج عاشقان که دسترسی به آرمان‌های انقلاب را میسر می‌کند، گفت: تمام عمر اداری خود را در سازمان بهزیستی سپری کردم.

اکبر سوری افزود: هیچ خدمتگزاری در سازمان بهزیستی از حلقه این مجموعه بیرون نخواهد رفت و در هر حال در کنار مجموعه حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه انتصاب مدیرکل جدید، بهزیستی را به سمت جلو سوق خواهد داد اظهارامیدواری کرد: در راستای انجام مأموریت‌های بهزیستی همدان شاهد حمایت‌های هرچه بیشتر سازمان بهزیستی کشور باشیم.

مدیرکل جدید بهزیستی استان همدان نیز با بیان اینکه پس از سال‌ها به سرزمین مادری خود بازگشتم، گفت: امیدوارم بتوانیم در راستای ارتقاء خدمات به جامعه هدف بهزیستی گام‌های استواری برداریم.

حمیدرضا الوند با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی کشور با نیروهای متخصص، فهیم و دانشمند در حوزه توانمندی، پیشگیری و اشتغال فعالیت می‌کند، افزود: با حضور این افراد و حمایت‌های آن حتما می‌توانیم در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هدف، موفق شویم.

وی با تأکید بر اینکه ارتقاء و بهبود وضعیت گروه‌های هدف، ارتقاء و بهبود شاخص‌های استان در کشور را دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: به دنبال ارتقاء شاخص‌های استان در کشور هستیم تا بتوانیم رتبه استان را در کشور افزایش دهیم.

الوند با بیان اینکه ارتقاء وضعیت حقوقی پرسنل بهزیستی باید از سوی دولت دنبال شود، تأکید کرد: مسائل رفاهی پرسنل را دنبال می‌کنم تا آنان بتوانند خدمت بهتر، با اهمیت‌تر و ماندگارتری را به خانواده بهزیستی ارائه دهند.

منبع: ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید