Performancing Metrics

شاگردانم فوق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌العاده‌ بازی کردند | اتاق خبر
کد خبر: 350543
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 15:43
کلینزمن:
سرمربی آمریکا پس از پیروزی مقابل پاراگوئه به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت.

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، آمریکا در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی کوپا آمهریکا بامداد امروز (یکشنبه) با یک گل پاراگوئه را شکست داد و به دور بعد صعود کرد.

یورگن کلینزمن پس از بازی گفت: فوق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌العاده‌ بود. فوق‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌العاده‌. اخراج دی اندره یلدین درست بود. البته باید همه بازیکنان را تحسین کرد. تماشای بازی‌شان برایم لذت‌بخش است.

سرمربی آمریکا در ادامه افزود: نمی دانم گیاسی زاروس از کجا این همه انرژی می آورد. همه اروپا شاهد بازی او هستند. این نشان از قدرت فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل این جام است. مردم متوجه آن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند. کوپا آمه‌ریکا اینچنین است. برای پاراگوئه کار سخت بود چون باید دو گل به ثمر می‌رساند. گل زدن به این دفاع کار آسانی نیست گوسان نیز دریافت‌های خوبی داشت.

سرمربی آلمانی درباره بازیکنانش اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: از بروکس سال گذشته انتقاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ند اما اکنون خیلی بهتر بازی می‌کند. بدون اشتباه پیشرفت وجود ندارد. او اشتباه کرد اما اکنون خود را نشان داد. بازیکنانم هوشمندانه عمل می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. دمپسی و بردلی   در مجموع تیم خوب کار می‌کنند.

او در مورد اخراج یلدین گفت: برایش یک تجربه بود. خوب  کار می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کرد اما ناگهان کنترل خودش را از دست داد. او جوان است. مطمئن هستم که از آن درس خواهد گرفت و بعدها عصبانیت خود را کنترل خواهد کرد.

کلینزمن درباره حریف بعدی‌اش گفت: دوست دارم برابر برزیل یا اکوادور قرار بگیریم. بازیکنان برزیل را به خوبی می‌شناسیم. چیزی برای از دست دادن نداریم. خود را برای آن آماده کردیم. همه تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها نقاط ضعف دارند. باید ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت کنیم.

کلینزمن در پایان اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: بازیکنانم شایسته پیروزی بودند. قدرتمان را نشان دادیم که این موضوع پیامی است برای تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های آمریکای جنوبی.

انتها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید