Performancing Metrics

پاسخ طعنه‌آمیز رونی به صحبت‌های گرت بیل | اتاق خبر
کد خبر: 350784
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 09:37
وین رونی پاسخ صحبت های گرت بیل را داد و عنوان کرد ولزی‌ها به این خاطر شور و شوق زیادی دارند که هیچ افتخار بزرگی ندارند و به تازگی خود را در میان بزرگان دیده‌اند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ستاره رئال مادرید قبل از دیدار حساس برابر انگلیس جنگ روانی را با آنها شروع کرد و گفت: هیچ کسی دوست ندارد برابر دشمن نخست خود تن به شکست دهد. دیدار برابر انگلیس یک داربی تمام عیار برای ما است. با نهایت افتخار و هیجان برابر انگلیس به میدان خواهیم رفت و هر آنچه را که در توان داریم رو خواهیم کرد.

وین رونی مهاجم تیم ملی انگلیس که نمایش قابل قبولی برابر روسیه از خود به نمایش گذاشت، در پاسخ به صحبت های گرت بیل گفت:‌ طبیعی است که آنها شور و شوق زیادی را حس کنند و این به این خاطر است که برای اولین بار ولز خودش را در میان بزرگان فوتبال می‌بیند و به همین خاطر هواداران این تیم و بازیکنان آنها حس متفاوتی دارند ولی این شرایط برای تیم ملی انگلیس سال‌هاست که وجود داشته است. علاوه بر آن همیشه بر روی تیم های بزرگ فشار وجود دارد و این در حالی است که برای تیم های کوچک تر شرایط این طور نیست و فشاری برای موفقیت و ارائه بازی خود ندارند.

رونی در ادامه گفت: بیل احساس غرور می‌کند که از ولز است و به این خاطر است که اصالت خود را دوست دارد و ما نیز احساس غرور می کنیم که از انگلیس هستیم. این طبیعی است که شما در رده ملی باید احساس غرور کنید که برای تیم ملی کشورتان بازی کنید. بازی ولز برای ما اهمیت زیادی دارد و دوست دارم با بهترین شرایط در زمین حاضر باشیم.

مهاجم تیم ملی انگلیس در پایان گفت:‌ ولز تنها گرت بیل نیست و ما فکر نمی‌کنیم برابر تیمی به میدان می‌رویم که تنها یک بازیکن ستاره دارد. ولز تیم خوبی است و ما به این موضوع آگاه هستیم. برنامه خوبی برای مقابله با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید