Performancing Metrics

اگر بهترین بازی‌مان را ارائه دهیم شکست اسپانیا سخت خواهد بود | اتاق خبر
کد خبر: 350817
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 12:21
اینیستا:
هافبک تیم ملی اسپانیا معتقد است که اگر بتوانند بهترین نمایش خود را ارائه دهند حریفان به سختی قادر به شکستشان خواهند بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اسپانیا فردا عصر (دوشنبه) در نخستین بازی‌اش در یورو 2016 فرانسه برابر چک قرار می‌گیرد. آندرس اینیستا در نشست خبری پیش از بازی گفت: هر بازیکنی توانایی‌های خودش را نشان می‌دهد. در تیم ملی این موضوع بستگی به سن هر بازیکن دارد. این موضوع رکن اصلی است. مانند دیگر تیم ها همیشه تغییرات وجود دارد.  به پیشرفت تیم ملی فکر می کنیم. سقوط برزیل را دیدیم و آن باعث می شود دقت و توجه بیشتری داشته باشیم. تیم خوبی داریم که می تواند عملکرد خوبی داشته باشد.

هافبک تیم ملی اسپانیا شکست برابر گرجستان را اتفاقی عنوان کرد و افزود: زمانی که بازی را آنالیز کردیم متوجه شدیم که هم بد و هم خوب کار کردیم. دیدار فردا متفاوت خواهد بود. در ذهنمان تیم چک را داریم و معتقدم اگر بتوانیم بهترین بازی مان را به نمایش بگذاریم باید حریفان خیلی خوب کار کنند تا بتوانند شکست‌مان دهند. همه چیز بستگی به عملکرد فردی و گروهی تیم دارد. برای پیروزی به میدان می رویم.

بازیکن بارسلونا در ادامه گفت: کسب عنوان به همراه تیم ملی مرا خوشحال می‌کند. فتح سه جام در اروپا در شرایط کنونی غیرمعمول است. برای کسب آن هر بازیکن باید توانایی های فردی اش را بالا ببرد اما کار گروهی از همه  چیز مهم‌تر است و تنها چیزی که مرا نگران می‌کند این موضوع است.

او درباره مهاجم های کنونی و پیشین تیم ملی اظهار کرد: هر کسی ویژگی های خاص خودش را دارد و در زمان مشخصی بازی می کند. در طول تاریخ از وجود مهاجم های برتری که داشتیم لذت بردیم. اکنون دو مهاجم جدید به نام آلوارو موراتا و آریتس آدوریس داریم. سسک فابرگاس هم می تواند در این پست بازی کند. آنها را باور داریم. در لحظات حساس برای تیم گلزنی خواهند کرد. به آن ها در بهتر شدن عملکردشان کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید