Performancing Metrics

معدوم سازی بیش از ۸۰۰ جوجه و اردک در نطنز | اتاق خبر
کد خبر: 351067
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 05:18
رئیس شبکه دامپزشکی نطنز گفت: در بازرسی‌ها ویژه ماه مبارک رمضان ۸۷۰ قطعه جوجه رنگی، جوجه بومی و اردک معدوم شد.

اتاق خبر:محمد مهدی نظام طاهری  اظهار داشت: معدوم سازی جوجه‌ها و اردک‌ها برای پیشگیری و مقابله با بیماری‌هایی نظیر آنفلوانزا و جلوگیری از آلودگی فارم‌های شهرستان به این بیماری صورت گرفت.

وی با بیان اینکه محموله فوق از شهرستان های قم و اراک که به عنوان کانون های اصلی بیماری فوق شناخته می شوند وارد این شهرستان شده بود، اذعان داشت: با بازرسی‌های کارشناسان این شبکه در این ایام از فروش آنها جلوگیری و معدوم سازی صورت پذیرفت.

 رئیس شبکه دامپزشکی نطنز افزود: در ادامه این طرح یک محموله بره و گوسفند نیز که از شهرستان قم برای فروش در بازار روز وارد شهرستان شده بود توقیف و پس از تعهد کتبی از صاحب محموله نسبت به ارسال محموله به استان مبدا عودت شد.

وی اعلام کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای این طرح از شناسایی یک محموله ماهی به وزن ۱۵۰ کیلوگرم خبر داد که به علت خروج از انجماد توقیف و پس از صورتجلسه با همکاری نیروی انتظامی و دستور قضایی معدوم شد.

وی بیان کرد: در پی بازدیدهای صورت گرفته در طرح تشدید نظارت در ماه مبارک رمضان توسط ناظرین بهداشتی این شبکه، از میادین و بازارهای سطح شهرستان چند مورد تخلف مشاهده شد که با اقدام سریع ناظرین بر طرف شد.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید