Performancing Metrics

رونالدو و په‌په باید اسکار هالیوود بگیرند | اتاق خبر
کد خبر: 351117
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 09:05
سرمربی ایسلند:
سرمربی ایسلند پیش از دیدار با پرتغال به انتقاد از بازیکنانی پرداخت که در زمین تمارض می‌کنند و عنوان کرد بازیکنانی چون رونالدو و په په باید در هالیوود بازی کنند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی ایسلند باید در اولین دیدار خود در رقابت های یورو برابر پرتغال به میدان برود. پیش از این دیدار حساس لارس لاگربک سرمربی ایسلند در نشست خبری خود به انتقاد از بازیکنانی پرداخت که در زمین مسابقه تمارض می‌کنند. او درباره این موضوع گفت:‌ رونالدو یکی از بهترین بازیکنان جهان است ولی در کنار آن او بهترین بازیگر نیز در زمین مسابقه است. همچنین باید از یک بازیکن دیگر نام ببرم. در فینال لیگ قهرمانان بین اتلتیکومادرید و رئال مادرید، نمایشی از بازیکنی دیدیم که باید در هالیوود به کار گرفته شود. منظور من پپه است.

او در ادامه گفت: باید با این نحوه رفتار به شدت در زمین مسابقه برخورد شود. تا زمانی که داورها مماشات کنند، شاهد این حرکات زشت در زمین خواهیم بود و این درست نیست که بازیکنان به جای بازی کردن، به فکر نمایش بازی کردن باشند. من به هیچ وجه چنین بازیکنان و روش بازی را دوست ندارم و دوست دارم یک تیم با توانایی خود و توانایی واقعی بازیکنانش نتیجه بگیرد تا اینکه به فکر حرکات و نمایش باشد.

لاگربک که قبلا هدایت سوئد را بر عهده گرفته بود، در پایان گفت: پرتغال تیم بزرگ و خوبی است و این موضوع را در انتخابی رقابت ها ثابت کرده و می‌خواهیم برابر یک تیم خوب و مدعی شایستگی‌هایمان را نشان دهیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید