Performancing Metrics

پیروزی ناپلئونی اسپانیا مقابل چک | اتاق خبر
کد خبر: 351118
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 19:23
لاروخا با همکاری دو بازیکن بارسلونایی خود توانست دروازه جمهوری چک را باز کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دو تیم ملی اسپانیا و چک در اولین دیدار خود در جام پانزدهم برابر هم به میدان رفتند که این دیدار در نهایت با یک گل به سود اسپانیا به پایان رسید.

در نیمه نخست اسپانیا با مالکیت بالای توپ خود حریف را در یک سوم دفاعی‌اش محبوس کرده بود اما در عین حال از به وجود آوردن موقعیت گل عاجز بود. دفاع چند لایه جمهوری چک مانع درخشش مهاجمان و خط هافبک جمهوری چک شد. با این حال در دقیقه 7 آلوارو موراتا می‌توانست لاروخا را پیش بیندازد که با این حال پتر چک دست او را خواند و خیلی زود واکنش نشان داد.

در دقیقه 22 نیز موراتا یک بار دیگر می‌توانست برای اسپانیا گلزنی کند که ضربه او از کنار دروازه به شکلی خطرناک به بیرون رفت تا دو تیم به تقسیم امتیازها در نیمه نخست رضایت دهند.

در این دیدار داوید سیلوا برای یکصدمین بار برای تیم ملی کشورش به میدان رفت و وارد باشگاه صد تایی ها در تیم ملی اسپانیا شد.

در نیمه دوم اسپانیا شروع طوفانی داشت ولی باز هم در زدن ضربات نهایی بازیکنان این تیم دقت کاغی را نداشتند. در دقیقه 46 اشتباه مدافع چک نزدیک بود دروازه خودی را باز کند که ضربه او به دیرک دروزاه اصابت کرد و به بیرون رفت. یک دقیقه بد پترچک شوت راموس را به زیبایی دفع کرد.

بعد از اینکه حملات اسپانیا فروکش کرد، نوبت به بازیکنان چک رسید تا کمی عرض اندام کنند. در یکی از صحنه‌های مهم بازی برای چک، گبرسیلاسی می‌توانست در دقیقه 64 برای تیمش گلزنی کند که موقعیت او نیز از دست رفت.

دقیقه 69 جوردی آلبا نیز یک موقعیت گلزنی دیگر را از دست داد تا همچنان لاروخا در حسرت گل بماند. در دقیقه 74 همکاری اینیستا با داوید سیلوا این بازیکن را در موقعیت گل قرار داد که شوت او نیز از دست رفت.

در ادامه پدرو نیز به میدان آمد تا بار هجومی اسپانیا بیشتر شود و در نهایت همکاری دو بازیکن بارسلونایی در دقیقه 87 باعث شد لاروخا به گل برسد. سانتر اینیستا را پیکه با سر وارد دروازه کرد تا اسپانیایی‌ها نفس راحتی بکشد و در نهایت سه امتیاز بازی را بدست بیاورد. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید