Performancing Metrics

اینیستا تفاوت را رقم زد | اتاق خبر
کد خبر: 351132
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 10:18
سرمربی چک:
سرمربی جمهوری چک با تمجید از اینیستا عنوان کرد: دریافت گل در دقایق پایانی بسیار ناامید کننده بود و آن‌ها به دنبال حداقل یک امتیاز بودند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جمهوری چک در اولین دیدار خود برابر اسپانیا در حالی که نمایشی کاملا تدافعی داشت با گل دقایق پایانی پیکه شکست خورد تا رقابت‌های یورو را با باخت شروع کرده باشد.

پاول وربا سرمربی جمهوری چک بعد از شکست تیمش برابر اسپانیا گفت: اسپانیا قهرمان دو دوره قبل یورو است و ما می دانستیم که برابر تیم بسیار قدرتمندی بازی داریم و طبیعتا آن‌ها شانس نخست پیروزی در این بازی بودند. از این دیدار به عنوان یک آزمون برای تیمم استفاده کردم تا خودمان را برابر یک تیم بزرگ بسنجیم. اسپانیا در مالکیت توپ از ما خیلی بهتر بود و توانست شانس‌های زیاد گلزنی ایجاد کند. ما تا دقایق پایانی توانستیم بازی را نگه داریم ولی متاسفانه خوردن گل در دقایق آخر همه چیز را عوض کرد و از این بابت متاسفم.

وربا ادامه داد: البته ما نیز شانس گلزنی داشتیم که برابر تیمی مثل اسپانیا زیاد به دست نمی‌آورید و باید آن تک موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنید. در بالاترین سطح ممکن‌مان بازی کردیم و خیلی ناراحتیم که نتوانستیم حداقل یک امتیاز به دست بیاوریم.

سرمربی جمهوری چک با تمجید از اینیستا گفت: او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و در این بازی تفاوت‌ها را رقم زد و نشان داد چه بازیکن باارزشی است. اینیستا به درستی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

سرمربی چک در پایان گفت: از منظر دفاعی وقتی شما این فوتبال را نگاه می‌کنید دوست دارید که دو تیم حمله کنند ولی من از نمایش بازیکنانم کاملا راضی هستم و هیچ شکایتی از آن‌ها ندارم. ما با برنامه در مسابقه حاضر شدیم و می‌دانستیم که از مسابقه چه می‌خواهیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید