Performancing Metrics

فرانسه با تهدیدهای فراوان تروریستی مواجه است | اتاق خبر
کد خبر: 351481
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1395 - 11:01
اولاند:
رئیس جمهور فرانسه گفت که این کشور همچنان با تهدید بسیار زیادی از سوی تروریسم روبروست.

اتاق خبر - به نقل از رویترز، پس از آنکه یک مرد با چاقو یک افسر پلیس فرانسه و همسرش را در خانه ای در نزدیکی پاریس به قتل رساند، فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه در سخنانی تاکید کرد: فرانسه با تهدید بسیار بالایی از تروریسم روبرو است.

اولاند تصریح کرد: این قتل بی شک یک اقدام تروریستی بوده و فرانسه همچنان با سطح بسیار بالایی از تهدید تروریستی روبرو شده است.

مقامات فرانسه پیش از این از کشته شدن مردی خبر داده‌اند که پس از به قتل رساندن یک افسر پلیس در حومه پاریس، همسر و فرزندش را به گروگان گرفته بود. سخنگوی وزارت کشور فرانسه اعلام کرد، این مرد در جریان عملیات پلیس در خانه ای در مگناویل در حومه پاریس کشته شد.

فرانسوا اولاند امروز سه شنبه نشست فوق العاده‌ای را برای بررسی این حادثه تشکیل داده است. در این نشست مانوئل والس نخست وزیر، برنارد کازنیو وزیر کشور و ژان ژاک اورواس وزیر دادگستری فرانسه حضور داشته‌اند.

بازرسان مقابله با تروریسم در حال تحقیق در خصوص این حادثه هستند. خبرگزاری نزدیک به گروه تروریستی داعش نیز به نقل از یک منبع ناشناس اعلام کرده است که عامل داعش این حمله را انجام داده است ولی گروه داعش هنوز رسما مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

به گفته سخنگوی وزارت کشور فرانسه، علاوه بر پیدا شدن یک پسر سه ساله هراسان اما سالم، جسد یک زن نیز در این خانه که به مدت چند ساعت درگروگان این مرد بود، پیدا شد.

این مرد دوشنبه شب، یک افسر پلیس را هنگام بازگشت به خانه، در مقابل خانه اش با ضربات چاقو به قتل رسانده و همسر و پسر پلیس مقتول را در خانه اش به گروگان گرفته بود.

خبرآنلاین

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید