Performancing Metrics

جزئیات پلتفرم الکتریکی بنز | اتاق خبر
کد خبر: 351670
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1395 - 21:21
برد این پلتفرم بیش از ۳۰۰ مایل بوده و در چندین مدل از محصولات تمام الکتریکی بنز استفاده شده و به نمونه های هیبریدی اختصاص نخواهد یافت.

به گزارش اتاق خبر به نقل از motortrend، مرسدس بنز به تازگی جزییات بیشتری از خودروی تمام برقی خود منتشر کرده که از جمله آن برد بیش از ۳۰۰ مایلی آن است. بنز اعلام کرده است اتومبیل الکتریکی این خودروساز تا ‍‍پایان این دهه میلادی عرضه خواهد شد هرچند یک نمونه مفهومی از آن در سپتامبر در نمایشگاه پاریس ۲۰۱۶ به نمایش در خواهد آمد.

پلتفرم الکتریکی بنز

پلتفرم الکتریکی بنز

این اظهارات بنز در اشتوتگارت همزمان با آزمایش های جاده ای بود که بر روی این پلت فرم جدید در حال اجراست. پلتفرم الکتریکی مذکور قرار است بر روی چندین مدل مختلف از محصولات این شرکت نصب شده و صرفا اختصاص به خودروهای تمام الکتریکی دارد (نه مدل های هیبریدی). پلتفرم الکتریکی جدید احتمالا بی شباهت به نمونه های استفاده شده در محصولات تسلا نخواهد بود. یک باتری لیتیوم یون در کف خودرو نصب خواهد شد که موتورهای الکتریکی محورهای جلو و عقب را تغذیه نماید. و همانطور که سازنده آن عنوان کرد پلتفرم جدید به چندین مدل شامل اس یو وی و سدان اختصاص خواهد داشت.

پلتفرم الکتریکی بنز

پلتفرم الکتریکی بنز

توماس وبر، مدیر بخش تحقیق و توسعه مرسدس بنز بیان کرد : « این حرکت نشان از تعهد ما برای تغییر رویکرد به سمت خودروهای الکتریکی است. ما سرمایه گذاری هنگفتی در خصوص حمل و نقل الکتریکی کرده و معتقدیم بازار هم اکنون برای این منظور آمادگی دارد. »

پلتفرم الکتریکی بنز

پلتفرم الکتریکی بنز

وی تاکید کرد که بنز طی دو سال آینده ۷ میلیارد یورو در فناوری های سبز سرمایه گذاری خواهد کرد. علاوه بر خودروهای تمام الکتریکی باتری دار، در خصوص توسعه اتومبیل های سلول سوختی و هیبریدی نیز هزینه خواهد شد. در پایان بنز اعلام کرد که ناوگان هیبریدی خود را در انتهای سال جاری با عرضه GLC350e کوپه و E350e گسترش خواهد داد.

94105

منبع : اخبار خودرو

نظرات
ADS
ADS
پربازدید