Performancing Metrics

خانه سالمندان توسط بخش خصوصی در زنجان احداث می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 352015
تاریخ انتشار: 27 خرداد 1395 - 11:33
رئیس خانه اقتصاد ایران گفت: بر اساس پیش‌بینی‌ها مقرر شده است تا ظرف ۵ سال آینده خانه سالمندان زنجان تحت عنوان "باغ مهربانی" با استانداردهای بین‌المللی احداث شود.

اتاق خبر:ابراهیم جمیلی در جلسه هم‌اندیشی نمایندگان دوره دهم مجلس شورای اسلامی استان زنجان با صاحبان صنایع، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه استان زنجان در بسیاری از زمینه‌های سیاسی، دینی و مذهبی کشور جزو نخستین‌ها بوده است.

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم و خیران زنجانی در سازمان‌های مردم نهاد تصریح کرد: امیدواریم با تلاش مسئولان دولتی و مدیران و فعالان اقتصادی استان بخش اقتصادی زنجان فعال بوده و از استان‌های موفق کشور در مباحث توسعه‌ای و اقتصادی مطرح شود.

رئیس خانه اقتصاد ایران با اشاره به اقدام اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان در احداث خانه سالمندان زنجان افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها مقرر شده است تا ظرف 5 سال آینده این مکان با استانداردهای بین‌المللی تکمیل شود.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری شده است تا خانه سالمندان زنجان تحت عنوان "باغ مهربانی" مطرح شود، افزود: این باغ در زمینی به مساحت 19 هکتار احداث می‌شود.

جمیلی با اشاره به اینکه مالکیت "باغ مهربانی" زنجان با بهزیستی است، گفت: اتاق بازرگانی استان این اقدام را با هدف رونق کار داوطلبانه و ارزش دادن به فعالیتهای خیرانه در زنجان انجام داده است.

وی با بیان اینکه بر‌اساس گزارشات در آینده‌ای نه چندان دور کشور با سونامی سالمندی مواجه خواهد شد، خاطرنشان کرد: اتاق بازرگانی استان زنجان با همکاری فعالان اقتصادی احداث باغ مهربانی را در راستای کمک‌رسانی به دولت در دستور کار قرار داده است.

منبع:تسنیم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید