Performancing Metrics

ترکیه تیم بزرگی است | اتاق خبر
کد خبر: 352089
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1395 - 18:22
دل بوسکه:
سرمربی اسپانیا ترکیه را تیم بزرگی می داند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اسپانیا پس از پیروزی یک بر صفر برابر چک در دومین بازی اش به مصاف ترکیه می رود تا با کسب بردی دیگر صعودش به مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 را قطعی کند. ویسنته دل بوسکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: همیشه باید به بدترین شرایط هم فکرد کرد. امیدوارم از ابتدا بازی را در اختیار داشته باشیم و در زمین حریف بازی کنیم. اما نباید فراموش کرد که ترکیه تیم بزرگی است بازیکنان شجاعی دارد و نباید تنها بازی های گذشته را در نظر گرفت. حریفان در این رقابت ها قدرتمند هستند و نیاز به کسب امتیاز دارند. می خواهیم هر چه سریع تر جواز حضور در مرحله بعد را کسب کنیم. ارزش گلزنی در دقایق ابتدایی و پایانی بازی یکسان است.

سرمربی اسپانیا درباره صعود به عنوان تیم نخست اظهار کرد: هیچکس نمی داند کدام بازی در مرحله حذفی آسانتر خواهد بود. سعی ما بر این است که رتبه نخست را به خود اختصاص دهیم.

دل بوسکه درمورد تغییر در ترکیب اصلی گفت: باید ببینیم برنامه ریزی مان چگونه خواهد بود. به 23 بازیکنم اطمینان زیادی دارم و در صورت تغییر در ترکیب اصلی از قدرت تیم کاسته نخواهد شد. یازده بازیکن برتر دور نخست مرحله گروهی یورو توسط یوفا اعلام شد اما آندرس اینیستا در آن حضور نداشت. سرمربی اسپانیایی در این باره گفت: از همه مهمتر این است که اینیستا نزد دوستانش محترم است. حتی توپ طلا هم به اندازه احترام هم تیمی ها ارزش ندارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید