Performancing Metrics

91 روز حبس تعزیری برای جوانفکر | اتاق خبر
کد خبر: 352758
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395 - 21:41
اعتراض به رای دادگاه بدوی
وکیل مدافع علی اکبر جوانفکر با اشاره به صدور حکم از سوی دادگاه بدوی برای موکلش گفت: به رای دادگاه بدوی برای موکلم اعتراض می کنیم.

اتاق خبر - قهرمان شجاعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حقوق قضایی افزود: براساس اعلام امروز یکشنبه شعبه 1057 کارکنان دولت، 91 روز حبس تعزیری برای علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی رئیس جمهوری سابق و مدیرعامل پیشین موسسه فرهنگی و مطبوعاتی روزنامه ایران صادر شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حکم صادره از سوی دادگاه بدوی، قابلیت اعتراض دارد، ما می توانیم ظرف 20 روز آینده اعتراض خودمان را به دادگاه اعلام کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد، از آنجا که اعتراض از سوی موکلم روی این رای گذاشته خواهد شد، دادگاه تجدید نظر در این باره، تجدید نظری داشته باشد. شجاعی ادامه داد: دادگاه علاوه بر جوانفکر برای سه خبرنگار پیشین روزنامه ایران نیز همین حکم را صادر کرده است.
به گزارش ایرنا، دادگاه رسیدگی به پرونده جوانفکر با شکایت دادستانی تهران و به اتهام تمرد از امر ماموران قضائی و انتظامی روز نهم خرداد امسال در شعبه 1057 کارکنان دولت برگزار شد.
دادگاه رسیدگی به متهمان این پرونده پیش تر در سال 94 یک مرتبه برگزار شد، اما قاضی پرونده با ایراد به کیفرخواست، آن را برای رفع نقص و ایرادات به دادسرا بازگردانده بود.
عبدالرضا سلطانی، حسن قاسمی و سعید یوسفی پور از خبرنگاران و دبیران روزنامه ایران در این دادگاه همراه جوانفکر حضور داشتند.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید