Performancing Metrics

سوئد ضعیف‌ترین خط حمله را در یورو دارد | اتاق خبر
کد خبر: 352786
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395 - 23:43
بدترین خط حمله یورو 2016 فرانسه متعلق به سوئد است

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، چشم‌هایی که منتظر تماشای آخرین تورنمنت بزرگ بین المللی زلاتان ابراهیموویچ بودند با پیش رفتن یورو 2016 فرانسه بسته خواهند شد. مهاجم پاری سن ژرمن که سوئد را به یورو رساند در ماموریت خود شکست خورده است. تیم ملی کشورش تاکنون بدترین آمار را در خط حمله این تورنمنت داشته است. سوئد در دو بازی اخیر برابر ایرلند جنوبی و ایتالیا حتی یک ضربه در چارچوب هم نداشت. تنها گل این تیم با پاس ابراهیموویچ توسط بازیکن حریف به ثمر رسید. حتی حضور مهاجمی همچون ابراهیموویچ که بازیکن موثری برای پاری سن ژرمن بود باعث نشده این تیم در خط حمله خوب کار کند.

آینده نامعلوم این بازیکن مورد انتقاد سوئدی‌ها قرار گرفته است. خیلی‌ها بر این عقیده هستند که او تنها به این رقابت‌ها فکر نمی‌کند و در فکر پیوستن به منچستریونایتد ژوزه مورینیو است. مهاجم سوئدی که جدایی اش از PSG را اعلام کرده هنوز حضورش در یونایتد را به صورت قطعی اعلام نکرده است.
آمار ابراهیموویچ در سوئد قابل مقایسه با پاری سن ژرمن نیست. او در 38 بازی این فصل 31 گل برای تیم فرانسوی به ثمر رساند . بهترین رکوردهایش 30، 28، 26 و 25 گل به ترتیب در یوونتوس، اینتر و میلان به ثبت رسیده است.
در سوئد شرایط متفاوت است. او در 115 بازی ملی 62 گل به ثمر رساند. باور این که تیم ملی کشورش در این رقابت‌ها توپی را در چارچوب نزده سخت است. اما با این حال از روی خوش شانسی این تیم فرصت صعود را دارد و می‌تواند با شکست بلژیک در مرحله یک هشتم نهایی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید