Performancing Metrics

نمایشگاه خدمات شهری بررگزار می شود | اتاق خبر
کد خبر: 354792
تاریخ انتشار: 7 تیر 1395 - 01:47
دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران از برگزاری نمایشگاه خدمات شهری در حاشیه این اجلاس جهانی که 30 و 31 تیر ماه سال جاری در تهران برگزار می شود، خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، مرتضی کاظمیان در این باره گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه برداشتن گام موثر دیگری در راستای انعکاس اهداف سازمان ها و شرکت های فعال درحوزه شهری به مخاطبان ملی و بین المللی است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه ها نقش بسیار مهمی را در بازار رقابتی امروز ایفا می کنند افزود: حضور شرکت ها در نمایشگاه های بین المللی می تواند بر فروش، جذب مشتری، ایجاد نام و شهرت تجاری، تبلیغات برای محصولات شرکت و همچنین افزایش حجم مبادلات تاثیرگذار باشد.
کاظمیان اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه خدمات شهری این اجلاس روزنه درخشان دیگری در کشور است تا سازمان ها و شرکت های حوزه های مختلف شهری با معرفی خدمات، ایده، خلاقیت و طرح های مرتبط موضوعی خود به اهداف ارزشمند دست یابند و همراه با موفقیت خود، توسعه و اقتدار ملی را هم رقم زنند.
کاظمیان اظهار کرد: با توجه به گستردگی موضوعی و محوریت برگزاری اجلاس، مخاطبان و اهداف حوزه های مختلف مدیریت شهری، موقعیت مکانی نمایشگاه خدمات شهری اجلاس در سه گروه A تا C برنامه ریزی شده و غرفه های ویژه و اختصاصی با شرایط .ویژه برای مشارکت کنندگان و نیز شرکت های خارجی در نظر گرفته شده است.
دبیر اجرایی نخستین اجلاس جهانی شوراها و شهرداران گفت : این اجلاس از شهرداران و روسای شورا شهرهای سراسر جهان از جمله شهر بارسلونا اسپانیا، برلین آلمان، پاریس فرانسه، ملبورن استرالیا، سئول کره جنوبی، رم ایتالیا، بروکسل بلژیک، پراگ جمهوری چک و سایر شهرهای جهان دعوت دعوت شده است .
وی ادامه داد : بیش از 100 سرمایه گذار فعال ملی و بین المللی از کشور انگلستان، امریکا، ایتالیا، ترکیه، کره جنوبی، گرجستان، سوییس، چین در تالار مذاکرات سرمایه گذاری اجلاس نیز حضور خواهند داشت .
این مسئول تصریح کرد: طرح پنج ساله اجلاس جهانی شوراها و شهرداران که بعد از برگزاری نخستین اجلاس در 30و 31 تیر 95در تهران ، در سال های آتی،2017 تا 2020، به ترتیب با محوریت گردشگری، محیط زیست شهری، مدیریت بحران، شهرهوشمند برگزار خواهد شد
کاظمیان ادامه داد :بیش از 30 پنل، نشست و سمینار تخصصی با محورهای ویژه و متنوعی در تمامی حوزه های اساسی مدیریت شهری با حمایت علمی سازمان های ذیربط هر پنل در این اجلاس برگزار می شود .
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی به پایگاه اینترنتی TNSi.iR مراجعه و یا با شماره های 4-33699093-021 ، 9-36621318-021 تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

9410

نظرات
ADS
ADS
پربازدید