Performancing Metrics

کشف مواد مخدر در کشور 20 درصد افزایش یافت | اتاق خبر
کد خبر: 354799
تاریخ انتشار: 7 تیر 1395 - 02:04
جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از افزایش حدود 20 درصدی کشف انواع مواد مخدر در کشور در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

اتاق خبر: سردار اسکندر مومنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج بدون اشاره به میزان کشف مواد مخدر در کشور افزود: سال گذشته نیز میزان کشف مواد مخدر در کشور حدود 10 درصد نسبت به سال 93 افزایش داشت.
وی تصریح کرد: این در حالی است که میزان تلفات و شهدای نیروی انتظامی در این راستا نیز کاهش چشمگیری داشته است.
وی افزود: البته رویکرد اصلی نیروی انتظامی در زمینه مبارزه با سوء مصرف مواد مخدر با همکاری سایرنهادها از جمله وزارت کشور پیشگیری و مردمی کردن این مهم است.
سردار مومنی جمهوری اسلامی را برغم ناامنی های شدید در محیط پیرامونی و کشورهای منطقه، کشوری امن از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و حتی دورترین نقطه روستایی دانست.
وی تصریح کرد: تحقق و برقراری امنیت در کشور نیز نتیجه همراهی و تعامل همه نهادهای امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی در سطح کشور ، هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری و همراهی و همدلی مردم است.
جانشین فرمانده ناجا ابراز داشت: یکی از راهبردهای اساسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در سال 95 نیز مبارزه جدی و قاطع با پدیده قاچاق کالا و ارز برای کمک به امر تولید، اشتغال و سرمایه گذاری است.
وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در نیروی انتظامی ، گفت: مسدود کردن بسترهای بروز قاچاق و شناسایی شبکه های کلان در راستای قاچاق کالا اصلی ترین و مهمترین شاخص در امر مبارزه با این پدیده است.
وی افزود: البته تمرکز و هدف اصلی در این راستا نیز بر روی کالاهای عمده و تاثیرگذار در امر تولید و سرمایه گذاری داخلی خواهد بود.
سردار مومنی اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی سرقت در کشور طی یک دهه اخیر اما با تلاش نیروی انتظامی و همکاری سایر نهادهای امنیتی و دستگاه قضایی این روند در سال 93 متوقف شد.
وی افزود: آمار ها نیز در سه ماهه نخست امسال و نیز سال 94 حکایت از کاهش میزان سرقت بویژه سرقت های کلان در سطح کشور دارد.
سردار مومنی افزود: نیروی انتظامی در زمینه تامین امنیت و آسایش عمومی جامعه در رویدادهای پیش رو ماه مبارک رمضان اقدامات و تمهیدات لازم را اندیشیده است.
وی گفت: این نیرو برای تامین امنیت شبهای قدر، روز قدس و نیز تعطیلات عید سعید فطر طرح ویژه انتظامی و ترافیکی پیش بینی کرده است.
سردار مومنی بمنظور شرکت در آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد به یاسوج سفر کرده است.
در این آیین سرهنگ مهدی انصاری به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد معرفی و از خدمات سه سال و 9 ماهه سردار غلام عباس غلامزاده نیز تجلیل شد.
سردار غلامزاده نیز هفته پیش با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا به عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی استان چهار محال و بختیاری معرفی شد.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید