Performancing Metrics

توقعی جز قهرمانی از پرسپولیس نمی‌رود | اتاق خبر
کد خبر: 354911
تاریخ انتشار: 7 تیر 1395 - 11:11
عالیشاه:
هافبک پرسپولیس گفت که توقعی از تیمش جز قهرمانی نمی‌رود.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امید عالیشاه بعد از امضای قراردادش با پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم و هدفی جز قهرمانی در این فصل نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ترافیک در پست او برایش مشکلی ایجاد نمی‌کند، گفت: این همه سوال چرا با این مساله شروع می‌کنید؟ ما برای سه جام باید بجنگیم و نیاز داریم تا بازیکنان بیشتری داشته باشیم. سال سختی است چرا که هدف ما قهرمانی است.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود استقلال هم تیم خوبی را بسته است و آیا این مساله کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت می‌کند، بیان‌ کرد:  من با تیم‌های دیگر کار ندارم. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و به موفقیت برسیم.

او درباره بحث حضورش در خارج از ایران گفت: در این‌باره قبلا حرف زده‌ام. دوست داشتم در ایران بمانم و در پرسپولیس بازی کنم.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که برانکو قرار است از او در پست مهاجم بازی بگیرد، عنوان کرد: تا به این جا که در هافبک بازی کرده‌ام و در ادامه کار هم برانکو نظر می‌دهد.

او درباره عدم دعوتش به تیم ‌ملی فوتبال ایران، افزود: من هم دوست داشتم که به تیم ‌ملی دعوت شوم، ولی بازی کردن در پرسپولیس را متفاوت از تیم ‌ملی نمی‌بینم. با این حال اگر در آینده به تیم ‌ملی دعوت شوم خوشحال خواهم شد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که  آیا تیمش می‌تواند در فصل آتی به موفقیت برسد، اظهار کرد: همه بازیکنان پرسپولیس تلاش می‌کنند تا کارایی لازم را داشته باشند. آنها هر چند دقیقه‌ای که بازی کنند برای خوشحالی دل هواداران تلاش می‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که  آیا از وضعیت رامین رضاییان اطلاعی دارد یا نه، گفت: نه. من از وضعیتش اطلاعی ندارم.

عالیشاه در پایان با بیان این که تیمش به دنبال قهرمانی است، اضافه‌ کرد: توقعی جز قهرمانی از این پرسپولیس نداریم و تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام می‌دهیم.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید