Performancing Metrics

هیچ تیمی در یورو بی عیب و نقص نیست | اتاق خبر
کد خبر: 354964
تاریخ انتشار: 7 تیر 1395 - 18:10
دشان:
سرمربی تیم ملی فرانسه معتقفد است تیمش بهترین نیمه دوم جام را برابر ایرلند ارائه داد. او همچنین عنوان کرد هیچ تیمی در این رقابت‌ها بی عیب و نقص نیست

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دو تیم فرانسه و  ایرلند در چهارمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2018 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر یک فرانسه به یک چهارم نهایی به پایان رسید.

دیدیه دشان سرمربی فرانسه بعد از این دیدار گفت: از قبل می‌دانستیم که بازی سخت و دشواری برابر ایرلند داریم. در نیمه نخست بعد از آنکه دروازه ما باز شد، بازی کمی برای بازیکنانم سخت شد. در نیمه نخست دچار استرس شده بودیم و نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را نشان دهیم. آنها شور و شوق زیادی برای حفظ نتیجه داشتند ولی تاکید ما بر بازی در عمق دفاع حریف نتیجه داد و توانستیم 2 بار به گل برسیم و چندین بار نیز تا آستانه فروپاشی دروازه حریف جلو رفتیم.

دشان ادامه داد: در نیمه دوم کومان را به میدان فرستادیم تا آزادی عمل گریزمان بیشتر شود و تغییرات نیز به کلی جواب داد و توانستیم بهترین نیمه دوم خودمان را برگزار کنیم و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشته باشیم.  نباید فراموش کنیم که هیچ تیمی بی عیب و نقص نیست و همه تیم ها مشکل دارند. مطمئن هستم هواداران از این بازی لذت بردند و نمایش خیلی خوب را از تیم دیدند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید