Performancing Metrics

بررسی مرسدس بنز C کلاس کابریولت ۲۰۱۷ | اتاق خبر
کد خبر: 355374
تاریخ انتشار: 8 تیر 1395 - 16:23
وقتی تحت تاثیر قرار دادن دیگران تبدیل به هدف اصلی شود، خریداران مرسدس بنز C کلاس کروکی ۲۰۱۷ مشتاقانه میخواهند به خیابان آمده و دیده شوند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از motortrend ، تنها یک یا دو سال از عرضه نسل جدید C کلاس کروکی گذشته بود که آئودی A5 و S5 کروکی خود را مورد بازنگری قرار داد، اینفینیتی مدل جذاب Q60 را ارائه کرد، بی ام و سری ۴ به طور کامل بازطراحی شد و حتی رنج روور اووک به عنوان یک رقیب تازه نفس و یک کراس اوور کابریولت روانه بازار گردید. با این تفاسیر باید دید آیا این مدل از مرسدس بنز در سال ۲۰۱۷ همچنان ارزش خرید دارد ؟

مرسدس بنز C کلاس کابریولت 2017

مرسدس بنز C کلاس کابریولت ۲۰۱۷

با طراحی شروع میکنیم. اگر شما در اینکه ظاهر این اتومبیل شما را هیجان زده خواهد کرد شک دارید، باید بدانید که طراحی C کلاس کروکی در حالت سقف بسته بسیار خوب بوده و در حالت سقف باز هم اصلا بد نیست. علی رغم اینکه سقف خودرو در اغلب اوقات پایین است اما فروشنده های کلاس C تاکید بسیاری بر رنگ جذاب سقف این خودرو دارند. البته این در صورتی است که به جای رنگ مشکی، رنگ قهوه ای تیره یا به خصوص رنگ قرمز را برای سقف سفارش دهید. در کنار این رنگ ها نباید رنگ سورمه ای را نیز از یاد برد که با رنگ آبی لاجوردی بدنه کاملا هماهنگ است. برای اینکه قدر این انتخاب ها را بیشتر بدانید باید توجه کنید که به عنوان مثال در بی ام و سری ۴ کابریولت شما فقط یک انتخاب در رنگ سقف دارید.

درست است که در C کلاس شما دو برابر کلاس SLC صندلی دارید اما از آنجا که اینجا با یک سدان روبرو نیستید، در صندلی های عقب جای چندانی برای افراد بزرگسال نیست. این امید وجود دارد که در کلاس E کابریولت جای بیشتری برای چهار سرنشین بزرگسال در نظر گرفته شود.

مرسدس بنز C کلاس کابریولت 2017

مرسدس بنز C کلاس کابریولت ۲۰۱۷

مرسدس بنز C کلاس کابریولت در زیر کاپوت خود دارای موتورر۲ لیتری چهار سیلندر با سیستم استارت دکمه ای و از راه دور بوده و قادر است ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۷۵ پوند بر فوت گشتاور ایجاد کند .این نیرو توسط یک گیربکس نه سرعته (G-TRONIC) خودکار به چرخها منتقل شود.لازم به ذکر است بدانید این خودرو برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ثانیه فقط به ۶ ثانیه زمان نیاز دارد.حداکثر سرعت مرسدس بنز C کلاس کابریولت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است.این اطلاعاتی که اشاره کردیم مربوط به مدل C300 است.

مرسدس بنز C کلاس کابریولت 2017

مرسدس بنز C کلاس کابریولت ۲۰۱۷

موتور دومی که برای این اتومبیل در نظر گرفته شده با همکاری تیونر رسمی مرسدس بنز، یعنی AMG تولید شده و خودروی حامل این موتور AMG C43 نام دارد. موتوری با حجم ۳ لیتر و توان تولید نیروی ۳۶۵ اسب بخار و گشتاور ۳۸۵ پوند بر فوت ، شتاب صفر تا ۱۰۰ فقط در ۴٫۷ ثانیه و حداکثر سرعت محدود شده ۲۵۰ کیلومتر در ساعت از دیگر ویژگی های این موتور محسوب میشود.

مرسدس بنز C کلاس کابریولت 2017

مرسدس بنز C کلاس کابریولت ۲۰۱۷

اما اگر باز هم به دنبال قدرت بیشتر هستید قدرتمند ترین گزینه پیش رو C63 است. با موتور ۴ لیتری توین توربو V8 قدرت ۴۶۹ اسب بخار به همراه گشتاور ۴۷۹ فوت پوند در اختیار خواهید داشت که در مدل C63 S به ۵۰۳ اسب بخار و ۵۱۶ فوت پوند افزایش خواهد یافت. البته از آنجا که قیمت این مدل ها هنوز اعلام نشده باید دید آیا این اسب بخارهای اضافی ارزش هزینه ای که برایشان پرداخت میشود را دارند ؟ شتاب صفر تا صد ۴٫۱ ثانیه برای C63 و ۴ ثانیه برای C63 S احتمالا شما را راضی خواهد کرد. در واقع C63 S بالاترین رده تجهیزاتی این اتومبیل لوکس را به خود اختصاص داده و حداکثر سرعت آن در ۲۵۰ کیلومتر محدود شده است.

در داخل مرسدس بنز C کلاس کابریولت جدید تزیینات کرومی در قطعات و اتصالات از جمله سر کمربند ها و دستگیره های درب استفاده شده است. سقف کلاسیک پارچه ای دارای چند لایه آکوستیک است که در صورت بسته بودن جلوی ورود آلودگی صوتی از بیرون خودرو را میگیرد. بسته شدن این سقف کمتر از ۳۰ ثانیه به طول خواهد انجامید. صندلی های اسپرت با روکش چرم مقاوم در برابر خورشید، فرمان ورزشی چند منظوره، ۱۲ تودوزی داخلی گوناگون، کنترل تهویه مطبوع ویژه رانندگی در هوای آزاد، سیستم صوتی فرانتباس ،سیستم ناوبری ،بلوتوث ، تلویزیون و رادیوی دیجیتال از دیگر امکانات این خورو می باشد.

مرسدس بنز C کلاس کابریولت 2017

مرسدس بنز C کلاس کابریولت ۲۰۱۷

باید گفت در این کلاس رقابتی، مرسدس بنز با ارائه انواع موتورها و رنگ بندی مختلف برای سقف، در کنار دینامیک رانندگی بالا به خوبی ظاهر شده است. با وجود اینکه حداقل دو سال دیگر تا عرضه نسل کاملا جدید C کلاس کابریولت باقی مانده اما این محصول مرسدس بنز هنوز هم یک گام جلوتر از انواع کامارو و موستانگ و رقبای اروپایی اش قرار دارد.

 

منبع :

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید