Performancing Metrics

صدای خانه ملت را در «بهارستان» بشنوید | اتاق خبر
کد خبر: 355544
تاریخ انتشار: 9 تیر 1395 - 13:16
همزمان با آغاز به کار مجلس دهم و با توجه ویژه به منویات مقام معظم رهبری برای حضور فعال و همه جانبه این نهاد قانون گذار در عرصه های مختلف ملی، رادیو گفت وگو بعنوان یک رسانه پیشرو و گفتمان ساز در حوزه نخبگانی سعی دارد در یک تعامل گسترده و هدفمند با مجلس شور

به گزارش اتاق خبر، برنامه «بهارستان» که سال ها با حضور برنامه سازان رادیو گفت وگو در صحن مجلس شورای اسلامی و گفت وگو با اعضای کمیسیون ها، به تشریح و تحلیل تازه ترین رخدادهای خانه ملت در حوزه تقنین و ابعاد نظارتی روانه آنتن رادیو گفت وگو می شد، هم اینک با ساختاری متفاوت، سعی دارد مخاطبان این رادیو را در جریان اهم موضوعات قوه مقننه قرار دهد.

تصویر صدای خانه ملت را در «بهارستان» بشنوید

رویکرد مجلس دهم در تحقق اقتصاد مقاومتی، ابعاد نظارتی بر دستگاه ها، تسهیل قوانین حوزه اشتغال و اقتصاد و نیز چگونگی مواجهه مجلس با رویکرد خصمانه دول غربی و خاصه موضوع برجام از اهم محورهایی است که در برنامه گفت وگو محور «بهارستان» خواهید شنید.

حضور موثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه های مختلف رادیو گفت وگو از جمله برنامه های خبری-تحلیلی «رویداد»، «بدون خط خوردگی» و «صبح و گفت وگو» همواره راهگشای طرح مباحث ملی بوده و حاکی از تعامل موثر نماینگان محترم با رسانه ملی است. در همین راستا رادیو گفت و گو با تولید دور جدید برنامه «بهارستان» سعی دارد ضمن انعکاس دیدگاه نمایندگان دور دهم مجلس شورای اسلامی، با ایجاد فضای نقد سازنده و گسترش فرصت تضارب آراء بین نمایندگان، کمکی در جهت فرآیند قانون گذاری و نظارت مجلس باشد.

برنامه رادیویی «بهارستان» بعنوان عضوی از سازمان صداوسیما و در قالب یک وظیفه ذاتی، صداقت در تحلیل و امانت داری در پیام را سرلوحه قرار داده و صدای رسای «خانه ملت» خواهد بود و با شعار «مجلس کانون اجماع سازی ملی» ضمن ایجاد بستری برای گفت وگوی کارشناسی با نمایندگان درخصوص لوایح دولت و طرح های مجلس؛ تلاش دارد پژواک همنوایی و همدلی دولت و ملت باشد.
برنامه «بهارستان» پنج شنبه ها ساعت 13:30 و تکرار آن جمعه ها ساعت 13:30 از رادیو گفت وگو روی موج اف ام، ردیف 5/103 مگاهرتز تقدیم علاقمندان می شود.

جام جم

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید