Performancing Metrics

مسدودیت جاده بجنورد - نوده چناران در خراسان شمالی | اتاق خبر
کد خبر: 355879
تاریخ انتشار: 10 تیر 1395 - 13:01
مدیرکل دفتر مدیریت بحران از مسدود شدن جاده بجنورد به نوده چناران (در محدوده باباامان) در خراسان شمالی در اثر ریزش کوه به دلیل زمین لرزه 5 ریشتری خبر داد و تصریح کرد: این زلزله شدید هیچ خسارت جانی در پی نداشته است.

به گزارش اتاق خبر، 'حسین عظیمی' صبح پنجشنبه با اشاره به این که بر اساس گزارش های اولیه این زلزله شدید 5 ریشتری هیچ خسارت جانی نداشته است، افزود: برآوردهای اولیه خسارت ها بعد از بررسی ها اعلام خواهد شد.
به گفته وی، دو سه مورد نشتی گاز از علمک های در روستاها به دلیل شدت زمین لرزه گزارش شده است که کارکنان شبکه گاز در حال تعمیر و جلوگیری از نشتی آن هستند.
وی تصریح کرد: کارکنان راهداری خراسان شمالی هم اینک در حال بازگشایی مسیر جاده نوده چناران در نزدیکی 10 کیلومتری شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از اعزام 6 تیم ارزیابی به روستاهای اطراف کانون زلزله ٥ ریشتری بجنورد خبر داد.
به گفته حسن شکوری نسب، سه تیم از پایگاه های هلال احمر نیز در حال حاضر در منطقه هستند.
زمین لرزه ای 5 ریشتری ساعت 3 و 26 دقیقه بامداد پنجشنبه، بجنورد مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند و اعضای کمیته مدیریت بحران خراسان شمالی را در وضیعت آماده باش قرار داد.
سایت اینترنتی مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، مرکز این زمین لرزه را 8 کیلومتری عمق زمین اعلام کرده است.
بر اساس این گزارش، فاصله این زمین لرزه در10 کیلومتری بجنورد، 44 کیلومتری شیروان و 43کیلومتری لوجلی خراسان شمالی بوده است.
موقعیت مرکز زلزله نیز 37.47 شمالی و 57.45 شرقی اعلام شده است.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید