Performancing Metrics

فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس تشکیل شود | اتاق خبر
کد خبر: 355895
تاریخ انتشار: 10 تیر 1395 - 14:03
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای ایجاد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس خبر داد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از  ایسنا، محمد دامادی در جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار کرد: با دیگر نماینده مردم ساری در مجلس در تمام مسیرها همدل هستیم.

وی با بیان اینکه مفاسد اقتصادی، ضربه‌های فراوانی به کشور وارد کرده است، تصریح کرد: با هر فردی در حوزه مفاسد اقتصادی در هر جایگاهی که قرار دارد باید برخورد شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به اینکه حقوق‌های نجومی خسارت سنگینی به کشور وارد کرده است، گفت: مسائل مهم‌تر هم وجود دارد که باید بررسی شود و به همین دلیل در مجلس به دنبال ایجاد فراکسیونی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی هستیم.

دامادی با بیان اینکه موظف هستیم از ظرفیت بدنه کارشناسی دستگاه‌ها استفاده کنیم، تصریح کرد: مسئولان دستگاه‌ها هم در این مسیر مشاوره، برنامه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه فاز نخست طرح ساری تاکام باید به پایان برسد، خاطرنشان کرد: این طرح باید زودتر به اتمام برسد و تعطیلی در آن وجود نداشته باشد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه جاده گهرباران هر ساله حادثه می آفریند و هنوز ردیف بودجه ای ندارد، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم طرح جاده گهرباران هم به پایان برسد.

دامادی با اشاره به اینکه سال ها در مورد گردشگری حرف زده شد اما چه اقدامی صورت گرفته است؟ اظهار کرد: با ایجاد چند آلاچیق در ساحل دریا نمی‌توانیم ادعا کنیم اقدامی در حوزه گردشگری انجام دادیم.

وی با بیان اینکه یکی از کشته شدگان حادثه ترکیه، ایرانی بود که برای گردشگری به این کشور سفر کرد، افزود: نتوانستیم گردشگران را به ظرفیت‌های داخلی جذب کنیم.

دامادی گفت: فرهنگسرای ساری هم در حال تبدیل شدن به تخت جمشید است، این طرح چند سال باید به طول بکشد تا به نتیجه برسد

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید