Performancing Metrics

اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا | اتاق خبر
کد خبر: 356207
تاریخ انتشار: 12 تیر 1395 - 06:25
سه بازیکن از چلسی جدا شدند و حاتم بن عرفا نیز راهی پاری سن ژرمن شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا آغاز شده است و تیم های باشگاهی فوتبال در قاره سبز برای قدرتمندکردن خود برای فصل آینده اقدام به جذب بازیکن می‌کنند.

* جدایی پاتو، فالکائو و آملیا از چلسی

باشگاه چلسی تایید کرد قرارداد سه بازیکن این تیم یعنی الکساندر پاتو، رادامل فالکائو و مارکو آملیا برای فصل جدید تمدید نخواهد شد و این سه بازیکن از جمع آبی های لندن جدا خواهند شد. پاتو برزیلی از کورینتیانس راهی چلسی شد و یک گل نیز برای این تیم به ثمر رساند ولی نتوانست سران تیم لندنی را برای ماندن در این تیم جلب کند. همچنین رادامل فالکائو کلمبیایی مهاجم همیشه نیمکت نشین چلسی نیز بعد از یک فصل کابوس وار از این تیم جدا و به موناکو باز خواهد گشت. همچنین مارکو املیا ایتالیایی که دروازه بان سوم چلسی بود بدون اینکه برای این تیم بازی کند، مجبور به ترک چلسی شد.

* جدایی دمیکلیس از منچسترسیتی

مارتین دمیکلیس مدافع آرژانتینی منچسترسیتی با پایان قراردادش از این تیم جدا شد. این مدافع 35 ساله در فصل گذشته از رقابت های لیگ برتر در 17 بازی از ابتدا حضور داشت و اغلب در صورت مصدومیت مانگالا، اوتامندی و کمپانی در ترکیب اصلی قرار می گرفت. در حالی که سیتی موفق شد امروز نولیتو را از سلتاویگو جذب کند، تایید کرد دمیکلیس مدافع سابق اتلتیکومادرید از این تیم جدا شده است.

* پیوستن حاتم بن عرفا به پاری سن ژرمن

وب سایت رسمی باشگاه پاریسن ژرمن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد، حاتم بن عرفا را با قراردادی دو ساله و تا 30 ژوئن 2018 به خدمت گرفته است. این بازیکن 29 ساله که سابقه 15 بازی ملی در تیم ملی فرانسه را دارد، در فصل گذشته و در ترکیب نیس موفق شد 17 گل و 6 پاس گل به نام خود ثبت نماید. او فصل قبل یکی از بهترین های لیگ فرانسه بود و گفته می‌شد قرار است به بارسلونا ملحق شود.

* دروازه بان دوم فرانسه راهی کریستال پالاس شد

استیو مانداندا دروازه بان فرانسوی که بعد از هوگو لوریس مسئول مراقبت از دروازه تیم ملی کشورش است با کریستال پالاس به توافق رسید تا از فصل جدید پیراهن این تیم را به تن کند.

همچنین امروز نیمار قرارداد خود را با بارسلونا به مدت 5 سال دیگر تمدید کرد و نولیتو نیز از سلتاویگو راهی منچسترسیتی شد.

همچنین گفته می‌شود منچستریونایتد به زودی هنریک مخیتاریان را از بوروسیا دورتموند جذب خواهد کرد و این بازیکن به زودی به عنوان خرید جدید یونایتد معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید