Performancing Metrics

شهباززاده بماند خوشحال می‌شوم | اتاق خبر
کد خبر: 356850
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 23:15
افشین:
مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال می‌گوید از رقابت با دیگر بازیکنان هراسی ندارد و برای موفقیت استقلال تلاش می‌کند.

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آرش افشین بعد از عقد قراردادش با استقلالی‌ها، گفت: قرارداد دو ساله‌ای را با استقلال امضا کرده‌ام و دو سال در خدمت این تیم خواهم بود. من بازیکن آزاد محسوب می‌شدم چون در نیم فصل دوم در ملوان بازی نکردم. امیدوارم که امسال فصل خوبی در استقلال پیش‌رو داشته باشیم و با کمک بازیکنان جدید بتوانیم به موفقیت برسیم. ما به دنبال شاد کردن دل هواداران هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا نسبت به قبل تفاوت پیدا کرده است، اظهار کرد: من اهداف خاصی داشتم که به تیم فوتبال استقلال آمدم. شرایط بدنی خوبی دارم و درست است که چند ماه بازی نکرده‌ام، ولی تلاش می‌کنم تا هماهنگ شویم. از منصوریان هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و تلاش می‌کنم تا بهترین بازی‌هایم را ارائه دهم.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که  آیا با رفتن شهباززاده امکان بازی کردنش بیشتر می‌شود، توضیح داد: برای من فرقی ندارد که چه کسانی حضور دارند یا ندارند. من باید رقابت کنم. شهباززاده دوست من است و اگر بماند خوشحال می‌شوم و اگر برود برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ترافیک در خط حمله استقلال، گفت: بهتر است من به این سوال پاسخی ندهم و آقای منصوریان باید در این‌باره پاسخگو باشند. من وظیفه دارم که در تمرینات شرکت کنم.

مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا با پرسپولیس مذاکراتی داشته است، بیان‌ کرد: بله. مذاکراتی بود، ولی منتفی شد.

افشین در پایان و در پاسخ به این پرسش که با چه پیراهنی به میدان خواهد رفت، اظهار کرد: من با شماره "۱۶" بازی می‌کنم.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید