Performancing Metrics

نمایشگاه صنایع‌دستی در مجموعه فرهنگی «عین القضات» همدان دایر شد | اتاق خبر
کد خبر: 357671
تاریخ انتشار: 17 تیر 1395 - 21:42
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مجموعه فرهنگی عین القضات همدان خبر داد.

اتاق خبر: علی مالمیر صبح پنج شنبه در بازدید از ستاد تسهیلات مسافران عید فطر که در مجموعه عین القضات شهرداری همدان دایر شده است، گفت: همدان در غرب کشور بیشترین میزان اقامت مسافران و بازدیدکننده  را به خود خصوص اختصاص داده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان از استقبال مسافران در تعطیلات عید فطر از شهر همدان خبر داد و گفت: ایجاد ستاد تسهیلات اسکان برای مسافران توسط شهرداری و سایر نهادها و مشارکت سازمان ها و ادارت مختلف در این خصوص علاوه بر جلوگیری از موازی کاری موجب هم افزایی نیز شده است.

علی مالمیر با بیان اینکه گردشگری رویکرد اقتصادی دارد و به لحاظ درآمد مهم است، گفت: تلاش برای افزایش مدت اقامت و ماندگاری مسافر در همدان، بیشتر از ورود مسافر به استان همدان دارای اهمیت است.

وی همچنین از اختصاص اتوبوس های گردشگری برای مسافران خبر داد و اظهار داشت: شهرداری همدان در این ایام اتوبوس های گردشگری را برای مسافران در نظر گرفته است.

مالمیر همچنین از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مجموعه فرهنگی هنری عین القضات شهرداری همدان خبر داد و گفت: در این نمایشگاه سفال لالجین، چرم و صنایع دستی همدان به معرض نمایش و فروش گذاشته شده است.

علی مالمیر یادآور شد: در راستای خدمات‌رسانی به گردشگران تابستانی در استان همدان سامانه مشتری‌مداری از سوی اصناف راه‌اندازی شده و  به این ترتیب مردم می‌توانند با حضور در اماکن مختلف چگونگی ارائه خدمات و کیفیت آنها را بررسی و با ارسال پیامک شرایط موجود را به ناظران اطلاع دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت:  امسال بهره‌برداری از خانه‌مسافرها در دستور کار ستاد خدمات سفر استان همدان قرار گرفته است.

منبع: مهر

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید