Performancing Metrics

بهتر از این نمی شد | اتاق خبر
کد خبر: 357710
تاریخ انتشار: 18 تیر 1395 - 01:37
نانی:
ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال از پیروزی تیمش و صعود به فینال بسیار خوشحال است. او تاکید کرد که برایش فرقی نمی کند در فینال با چه تیمی بازی کند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال پرتغال نخستین فینالیست رقابت های یورو 2016 لقب گرفت. این تیم با دو گلی که کریستیانو رونالدو و نانی به ثمر رساندند برابر ولز شگفتی ساز به پیروزی رسیدند تا نخستین فینالیست جام لقب گیرند.

نانی که یکی از بهترین بازیکنان پرتغال در یورو 2016 بوده است از کسب پیروزی تیمش بسیار خوشحال است. او بعد از بازی گفت: شرایط بسیار خوب است و فضای فوق العاده بر تیم حاکم است. ما تیم بسیار خوبی داریم و از عملکرد خود تا الان بسیار راضی هستیم. خوشبختانه پرتغال به فینال راه پیدا کرده است و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا جام قهرمانی را بالای سر بریم.

او ادامه داد: بسیار خوشحال هستم. نمی توانم احساس خود را توصیف کنم. بهتر از این نمی شد. کسی شانس برای درخشش ما قائل نبود اما خوشبختانه الان به فینال راه پیدا کرده ایم.بسیار خوشحالم که بار دیگر توانستم به تیم ملی کشورم کمک کنم. این گل را به خانواده ام تقدیم می کنم. تنها یک بازی دیگر باقی مانده است و باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا پیروز این بازی شویم.

نانی در پایان سخنان خود درباره این سوال که دوست دارد در فینال با چه تیمی بازی کند، اینگونه پاسخ داد: برایم مهم نیست که قرار است با چه تیمی بازی نکنیم. هم آلمان و هم فرانسه تیم های خوبی هستند اما برای پرتغال مهم نیست که در فینال با چه تیمی بازی کند چرا که به دنبال بالا بردن جام هستیم. دستاورد تاریخی بزرگی را به دست آورده ایم و می خواهیم از این لحظات تاریخی نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید