Performancing Metrics

پوگبا می تواند بهترین بازیکن شود | اتاق خبر
کد خبر: 357800
تاریخ انتشار: 18 تیر 1395 - 00:44
آنری:
تیری آنری به ستایش از پل پوگبا پرداخت و عنوان کرد این بازیکن قابلیت تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ را دارد. او همچنین درباره وضعیت انگلیس نیز به صحبت پرداخت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرانسه امشب باید در دیداری حساس در یورو 2016 برابر آلمان به میدان برود. در بازی قبلی خروس های فوتبال اروپا با نتیجه 5 بر 2 ایسلند را شکست دادند که در این بازی پوگبا برای اولین بار در تورنمت نمایش بیار خوبی داشت و باعث تمجید همگان شد.

تیری آنری جدیدترین نفری است که به تمجید از این بازیکن فرانسوی پرداخته است که چند سالی است مشتری های زیادی دارد. آنری درباره پوگبا گفت: فکر می‌کنم پوگبا می‌تواند در بین بهترین هافبک های تاریخ باشد. او کیفیت این کار را دارد. باید مطمئن شود که تمرکزش را حفظ کرده و می‌تواند خوب کار کند.از اینکه در اختیار تیم است و خواسته های تیم را انجام می‌دهد خیلی خوشم می‌آید. او بازیکن خاصی است و به همین خاطر است که تمام تیم های بزرگ به دنبال او هستند. آیا او در یووه خواهد ماند؟ نمی دانم. اما هر تیمی که او را جذب کند، بازیکنی فوق العاده را به خدمت گرفته است. کمی برای او ناراحت بودم، زیرا پس از بازگشت وی از مصدومیت در اواخر فصل، نمی توانست آن گونه که دلخواهش بود بازی کند، چرا که در زمان نامناسبی از مصدومیت برگشته بود. این که مردم در حال حاضر این گونه از وی حرف می زنند به این دلیل است که او چیزی را دارد که بازیکنان جوان در این سن فاقد آن هستند. 

آنری ادامه داد: در زمان جدایی اش از منچستریونایتد، او قادر به بازی کردن در این تیم بود. نمی دانم که در آن مقطع چه اتفاقی افتاد، اما از نظر من، او توانایی بازی کردن را در همان زمان هم داشت. من در آن زمان بازی وی را در جام جهانی جوانان تماشا کردم و شما در همان مقطع نیز می توانستید متوجه شوید که او چیز متفاوتی را نسبت به سایر بازیکنان در اختیار دارد. به هر دلیلی، او نتوانست برای منچستریونایتد بازی کند، اما روحیه اش را حفظ کرد و به یوونتوس رفت و نشان داد که می تواند بازی کند. اکنون همه او را می خواهند. او نقش خود در این تورنمنت را به خوبی درک کرده است. امیدوارم پوگبا به لیگ برتر بازگردد و اگر این اتفاق بیفتد، فوق‌العاده خواهد شد. به هر حال پل هنوز بازیکن یوونتوس است و آنها به این سادگی او را از دست نخواهند داد.

آنری درباره وضعیت انگلیس بعد از یورو نیز گفت: انگلیس باید ولز را الگوی خود قرار دهد. من نمی دانم فلسفه اتحادیه فوتبال چیست اما باید یک فلسفه داشت و پیشرفت. نباید مشکل برای جذب مربیگری انگلیسی وجود داشته باشد. به کریس کلمن، سرمربی ولز نگاه کنید. اگر ولز توانست یک یک چنین مربی پیدا کند، انگلیس نیز می تواند.من فکر می کنم مشکل آن ها کمبود خلاقیت است. جک ویشلر به اندازه کافی آماده نبود و رونی به اندازه کافی خوب کار نکرد اما اگر منصف باشیم کل تیم عملکرد خوب نداشت.

انگلیس در حالی از یورو کنار رفت که روی هاجسون نیز استعفا داد و اکنون این تیم به دنبال مربی جدیدی است و گزینه هایی چون ونگر و سام آلردایس مدنظر اتحادیه فوتبال است.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید