Performancing Metrics

دولت قصد برخورد جدی با معضل دریافت های نامتعارف دارد | اتاق خبر
کد خبر: 357878
تاریخ انتشار: 19 تیر 1395 - 05:55
نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به بیانیه اخیر رئیس جمهوری، دولت عزم جدی در برخورد با معضل دریافت های نامتعارف دارد.

اتاق خبر: سید مرتضی خاتمی دریافت های نامتعارف را ناشی از ضعف قوانین و مقررات موجود در این رابطه دانست و افزود: عده ای باسوء استفاده از ضعف ها و منافذ موجود، بی انصافی و بی عدالتی نموده و برداشت های کلان از بیت المال کردند.
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و شخص رئیس جمهوری، بر برخورد با دریافت های نجومی و برگرداندن اموال تاکید جدی دارند و دولت نیز به این مسئله با جدیت وارد شده است.
خاتمی افزود: مجلس شورای اسلامی عزم جدی دارد تا با تصویب قانونی جامع در این رابطه، منافذ قانونی را ببندد و مانع تکرار چنین وقایعی شود.
نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته در گذشته قانون خدمات کشوری به تصویب رسید که دولت می توانست با رفع نواقص آن از بروز مشکلات بعدی به میزان زیادی جلوگیری کند.
وی با اشاره به اینکه پس از برخورد با پرداخت های نجومی، باید با تدابیر حساب شده در جهت منطقی کردن پرداخت ها گام برداشت، بیان کرد: همزمان با این کار باید مردم را در جریان امور قرار داد، تا از تحقق عدالت در پرداخت ها اطمینان یابند.
خاتمی تاکید کرد: دولت و مجلس می توانند برای تحول مثبت در نظام مدیریت کشور و در قانون برنامه ششم توسعه، برنامه ها و سیاست های مناسبی را اتخاذ کنند تا با ارتقای سازمان مدیریت کشور ضمن ایجاد نظام پرداخت مناسب و منطقی، ساماندهی نظام اجرایی کشور را شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: در واقع برخورد جدی دولت با دریافت های نامتعارف و شفاف سازی آن می تواند اعتماد جامعه را بیش از گذشته جلب کند.

منبع: ایرنا

94104

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید