Performancing Metrics

4280 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد | اتاق خبر
کد خبر: 359380
تاریخ انتشار: 25 تیر 1395 - 23:19
وزیر ورزش و جوانان:
وزیر ورزش و جوانان گفت: 4280 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد که کف اعتبار مورد نیاز برای این پروژه‌ها یک میلیارد و سقف آنها 50 تا 60 میلیارد تومان است.

اتاق خبر: "محمود گودرزی" صبح امروز چهارشنبه در بدو ورود به کرمان در نشست مجمع نمایندگان این استان حضور یافته و اظهار کرد: باتوجه به محدودیت های سنگین در حوزه اقتصاد کشور، اتفاقات نسبتا خوبی رخ داده و امیدواریم با تداوم همکاری مجلس و دولت و در سایه این همدلی اتفاقات خوبی بیفتد.

وی افزود: برخی بخش ها محروم هستند که البته بعضا این محرومیتها تاریخی است و عدم توازن در توزیع عادلانه امکانات در کشور ما را به این مرحله رسانده است، در عین حال ما تلاش کردهایم نگاه آمایشی داشته باشیم چراکه یک نگاه علمی مبتنی بر شاخصها است، مانند استعدادهای منطقه، گرایش مردم منطقه به لحاظ ویژگیهای جمعیت شناختی و ... که در رابطه با توزیع امکانات نگاه دقیقتر میشود.

وزیر ورزش و جوانان گفت: متاسفانه در گذشته عدم وجود نگاه آمایشی باعث شده لابیها و ارتباطات انسانی و سیاسی یک نماینده موجب سرازیر شدن امکانات به سوی بخشی شود.

گودرزی افزود: 4280 پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد که کف این پروژهها یک میلیارد و سقف آنها 50 تا 60 میلیارد تومان است و اگر به طور میانگین هر پروژه دو میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته باشد هشت هزار میلیار تومان اعتبار نیاز است در حالی که اعتبار عمرانی که دولت در نظر میگیرد بیشتر از 100 میلیارد تومان نیست و با این رویه 80 سال طول میکشد تا پروژه ها به اتمام برسد.

وی ادامه داد: خوشبختانه اتفاقات خوبی رخ داده و بخش خصوصی در انجام کار دخیل شده است و اکنون خیرین همه جا هستند، ضمنا امیدواریم تا پایان دولت یازدهم بتوانیم سرانه ورزشی که قرار بود تا پایان برنامه چهارم به یک متر مربع برسد ولی اکنون 70 سانتیمتر است به میزان مطلوب برسد.

 

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید