Performancing Metrics

آرزویم پوشیدن پیراهن تیم ملی است | اتاق خبر
کد خبر: 359803
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 15:52
ماهان رحمانی:
هافبک تیم فوتبال پیکان می‌گوید دوست دارد به زودی پیراهن تیم ‌ملی را بر تن کند.

ماهان رحمانی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ماهان رحمانی درباره آخرین وضعیت خود در تیم فوتبال پیکان، اظهار کرد: چند هفته‌ ای است که در تیم فوتبال پیکان حضور دارم و با هم تیمی‌هایم تمرین می‌کنم. البته با توجه به این که کمی دیرتر از سایرین تمریناتم را آغاز کرده‌ام مجبور بودم به صورت اختصاصی تمرینات بدنسازی را انجام بدهم تا در این زمینه عقب نباشم.

وی افزود: شرایط تیم ما بسیار خوب است و از بازیکنان با تجربه‌ای همچون آرش برهانی، رحمان احمدی و امیرحسین صادقی در تیم‌مان بهره می بریم که واقعا به من جوان کمک می‌کنند. مطمئنا تمام تلاشمان بر این است تا بهترین نتیجه‌ را بگیریم. امسال هم به گونه‌ای خواهد شد که ما در پایان فصل حداقل رتبه تک رقمی داشته باشیم.

رحمانی درباره مذاکره ای که با باشگاه پرسپولیس داشت، گفت: پیش از این که به پیکان بپیوندم مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس انجام دادم که در نهایت برای همکاری به توافق نرسیدیم. سپس با مسئولان باشگاه پیکان مذاکره کردم و با توجه به این که مجید جلالی سرمربی این تیم بود، پیشنهاداتشان را پذیرفتم و به این تیم ملحق شدم.

وی خاطرنشان کرد: جلالی از مربیان خوب لیگ ما محسوب می‌شود و من دو سال در سایپا شاگردش بودم. او واقعا به جوانان بها می‌دهد و سال قبل نیز با توجه به این که در پست من بازیکنانی همچون جواد نکونام، ابراهیم شکوری، آندرانیک تیموریان بودند، اما باز هم در چند بازی به من بازی داد تا کسب تجربه کنم.

هافبک تیم فوتبال پیکان درباره این که آیا به حضور در تیم ‌ملی فکر می‌کند یا خیر، گفت: آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن تیم ‌ملی کشورش را بر تن کند. من هم از این قضیه مستثنی نیستم. واقعا آرزو دارم پیراهن تیم ‌ملی را بپوشم. برای همین منظور تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر آقای کارلوس کی‌روش را جلب کنم.

انتهای‌ پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید