Performancing Metrics

گودرزی: حفظ آرامش و نشاط برای قهرمانان برنامه مهم ما قبل از اعزام به المپیک است | اتاق خبر
کد خبر: 359818
تاریخ انتشار: 27 تیر 1395 - 17:00
یکصدمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد
وزیر ورزش و جوانان با مثبت ارزیابی کردن شرایط آمادگی قهرمانان در آستانه اعزام به بازی‌های ریو گفت: خوشبختانه با همراهی نزدیک و خوبی که با مدیران کمیته ملی المپیک داریم، شرایط روحی خوب و امیدوار کننده‌ای برای اردوهای المپیکی ایران ایجاده شده است.

نشست خبری گودرزی وزیر ورزش و جوانان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یکصدمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر محمود گودرزی عصر شنبه برگزار شد. وزیر ورزش و جوانان با مثبت ارزیابی کردن شرایط آمادگی قهرمانان در آستانه اعزام به بازی‌های ریو گفت: خوشبختانه با همراهی نزدیک و خوبی که با مدیران کمیته ملی المپیک داریم، شرایط روحی خوب و امیدوار کنندهای برای اردوهای المپیکی ایران ایجاده شده  و تاکید ما حفظ آرامش و حمایت حداکثری از قهرمانان اعزامی ایران است.

دکتر گودرزی با اشاره به مراسم بدرقه کاروان المپیکی و پارالمپیکی ایران برای بازیهای ریو گفت: این هفته مراسم بدرقه ورزشکاران ایران برگزار می شود و امیدوارم مثل همیشه این عزیزان موجبات شادی دل علاقمندان و دوستداران ورزش را با کسب نتایج مطلوب در بازیهای ریو فراهم کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از دولت تدبیر وامید برای فراهم کردن درخواست های وزارت ورزش و جوانان در راه المپیک و پارالمپیک اضافه کرد: علاوه بر این، خوشبختانه در این دوره تعدد پاداش های ورزشکاران ایرانی قابل توجه است.

وی افزایش تعداد سکه های طلای مدال آوران بازیهای ریو، ایجاد شرایط استخدامی مناسب و مطلوب در دستگاههای دولتی در مصوبه اخیر دولت، ایجاد شرایط ادامه تحصیل برای آنها، واگذاری زمین در شهرهای جدید به مدال‌آوران ریو، حقوق ماهیانه وزارت ورزش و جوانان برای کسب سهمیه ها، ده میلیون پاداش کمیته ملی المپیک بصورت جداگانه برای کسب سهمیه ها و جوایز دیگر کمیته ملی المپیک نظیر استخدام و ... را از جمله موارد پاداش‌های مدال آوران بازی‌های ریو ذکر کرد.

در بخش دیگری از نشست شورای معاونان دکتر نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی گزارشی از بازدیدهای متعدد خود از فدراسیون‌های ورزشی ارائه کرد و گفت: خوشبختانه گزارش فنی ما حاکی از آمادگی ورزشکاران در 14 رشته اعزامی به بازی‌های المپیک و 11 رشته حاضر در بازی‌های پارالمپیک است و امیدوارم این روند خوب تا زمان اعزام به بازی‌ها ادامه داشته باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد:خوشبختانه با حمایت‌های دولت ما هیچ مشکلی در زمینه پشتیبانی از اردوهای ملی که نیاز بوده نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید