Performancing Metrics

محرومیت تماشاگر در دنیا منسوخ شده است | اتاق خبر
کد خبر: 359998
تاریخ انتشار: 28 تیر 1395 - 13:26
منصوریان:
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید هنوز محرومیت هواداران این تیم در هفته نخست لیگ برتر قطعی نیست و آنها درخواست خود را برای لغو محرومیت به کمیته استیناف ارائه کرده‌اند.

علیرضا منصوریان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علیرضا منصوریان درباره محرومیت هواداران استقلال مقابل نفت تهران در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: هنوز این موضوع تایید نشده و ما از حق‌مان دفاع می‌کنیم. محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه پانزده، بیست سال است که در اروپا منسوخ شده و فکر نمی‌کنم هواداران ما هم در بازی با نفت محروم باشند.

او درباره بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس و آیا اینکه سجاد شهباززاده کماکان اصرار به جدایی از استقلال دارد، گفت: درباره طارمی صحبتی ندارم چرا که او بازیکن ما نیست اما در آخرین صحبتی که با شهباززاده داشتم رسما به او اعلام کردم که به حضورش احتیاج داریم. وقتی شهباززاده برای جدایی از استقلال با این همه مانع روبه‌رو می‌شود یعنی ما روی او حساب کرده‌ایم هر چند که سجاد برای آینده‌اش برنامه‌ریزی کرده و خودش برای آینده‌اش تصمیم‌گیری می‌کند. من با تمرکز بر حضور سجاد خط حمله تیمم را انتخاب کرده‌ام.

منصوریان در واکنش به اینکه گفته می‌شود احسان حاج صفی روز گذشته جلسه‌ای را با شهرام شفیع‌زاده برای حضور در استقلال داشته است،‌ گفت: نمی‌دانم این موضوع را از کجا شنیده‌اید چرا که اصلا چنین جلسه‌ای تشکیل نشده است.

وی درباره اردوی تیمش در ارمنستان اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم این اردو را برگزار کنیم. اردو در شرایط انضباطی، تاکتیکی و لوجستیکی بسیار خوب برگزار شد و فکر می‌کنم به ۷۵ درصد از آمادگی دست یافته‌ایم. در ۱۲ روز آینده تیم‌مان کاملا آماده می‌شود، هر چند که هنوز بخش‌هایی از تمرینات آمادگی بدنی ما باقی مانده است.

سرمربی آبی‌های تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا در بازی با نفت تهران مانند بازی فصل گذشته با استقلال از روی نیمکت بلند نمی‌شود، گفت: نفت تیم سابق من است و احترام زیادی برای این تیم قائلم اما من الان سرمربی استقلال هستم و فقط مقابل این تیم از روی نیمکت بلند نمی‌شوم.

منصوریان درباره قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر تاکید کرد: ما باید با ۱۵ تیم مختلف بازی کنیم. بنابراین اهمیت آنچنان زیادی قرعه‌کشی ندارد اما نقطه مثبت قرعه‌کشی انجام بازی خانگی قبل از داربی است و نقطه منفی آن در نیم فصل نخست بازی با استقلال خوزستان در خرماپزان اهواز است. در نیم فصل دوم نقطه عطف ما انجام آخرین بازی لیگ برتر در خانه و نقطه منفی آن  انجام بازی مقابل ماشین‌سازی در تبریز پیش از داربی است.

او درباره حضور در مراسم تجلیل از داوران، گفت: از روز نخستی که در رده باشگاهی فعالیت را آغاز کرده‌ام تصمیمم بر حمایت از داوران جوان ایران بود. باید ادبیات مناسبی در برخورد با داوران انتخاب شود. فکر می‌کنم با این داوران جوان تا ۱۰ سال آینده داوری ما مشکلی نخواهد داشت و به احترام آنها تا شروع مراسم صبر کردم چرا که تمرین استقلال نزدیک است و من معمولا ۹۰ دقیقه پیش از تمرین خودم را آماده می‌کنم. الان هم در مراسم لبخند ترکی و فغانی را دیدم و به آنها گفتم که خنده شما را باید تنها در چنین مراسم‌هایی دید. نکته دیگر این است که حضور من در این مراسم هیچ ارتباطی با داوری‌های تیمم ندارد و فقط به احترام داوران است. به تاج هم این نکته را گفتم که نباید آرای انضباطی داوران در رسانه‌ها منتشر شود و باید به طور محرمانه باقی بماند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید