Performancing Metrics

هدفم مدال المپیک است | اتاق خبر
کد خبر: 360222
تاریخ انتشار: 29 تیر 1395 - 19:17
نصیری:
نماینده وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های المپیک از عزم خود برای رفتن بر روی سکوی المپیک خبر داد و گفت: در بهترین شرایط روحی و بدنی به سر می‌برم و امید زیادی برای کسب بهترین نتایج در المپیک دارم.

ميثم نصيري

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، میثم نصیری درباره آخرین وضعیت خود در آستانه اعزام به رقابت‌های المپیک ریو اظهار کرد: خدا را شکر اردوهای پرفشار را با سلامت و بدون آسیب‌دیدگی پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه وضعیت خیلی خوب است و با توجه به زحماتی که کشیدیم همه نفرات تیم امیدواریم در المپیک بتوانیم بهترین کشتی‌ها را بگیریم. از مردم می‌خواهم برای کشتی‌گیران دعا کنند تا بار دیگر بهترین نتایج را کسب کنند.

وی درباره میزان آمادگی خود برای حضور در المپیک گفت: این افتخار را بدست آورده‌ام که نماینده ایران در رقابت‌های معتبری چون المپیک باشم. قدر این موقعیت بزرگ را می‌دانم و به دنبال کسب بهترین نتیجه هستم. با توجه به تمریناتی که طی ماه‌های گذشته پشت سر گذاشتم و سختی‌هایی که متحمل شدم از آمادگی روحی و بدنی خوبی برخوردارم و امید زیادی برای کسب مدال دارم.

آزادکار وزن 65 کیلوگرم ایران درباره میزان شناختش از رقیبان در رقابت‌های المپیک گفت: همه رقبا مخصوصاً حریفانم از ایتالیا، مغولستان، روسیه و آذربایجان را بخوبی می‌شناسم و کشتی‌های آنها را آنالیز می‌کنم. امیدوارم  با راهنمایی‌های کادر فنی تیم ملی بتوانم برنامه‌ها را بخوبی اجرا کنم و با دعای زنجانی‌ها و همه مردم ایران بهترین نتیجه را بگیرم.

نصیری افزود: با اینکه چندین سال به مسابقات بین‌المللی حتی آسیایی هم نرفته بودم، امید داشتم می‌توانم در المپیک کشتی بگیرم و به همین خاطر این چند سال پا پس نکشیدم و خدا را شکر که در بهترین جا مزد زحماتم را گرفتم. امیدوارم که بتوانم با گرفتن مدال، شیرینی رفتن به المپیک را تکمیل کنم. قول می‌دهم که با تمام وجودم در آنجا کشتی بگیرم و نماینده شایسته ای برای کشورم باشد.

دارنده مدال طلای آسیا درباره پیش‌بینی خود از نحوه نتیجه‌گیری‌اش در رقابت‌های المپیک ریو نیز خاطرنشان کرد: کشتی ورزش بی‌رکوردی است و پیش‌بینی در این رشته بسیار سخت است چرا که عوامل زیادی در کسب نتیجه مطلوب اثرگذار هستند. قول می‌دهم که با تمام وجودم  برای رسیدن به مدال و رفتن بر روی سکوی المپیک تلاش کنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید