Performancing Metrics

از ماجرای عجیب حاج محمدی و استقلالی‌ها تا تاسف کنعانی زادگان از اشتباهش | اتاق خبر
کد خبر: 361529
تاریخ انتشار: 4 مرداد 1395 - 22:52
استقلالی ها مرتکب اشتباه عجیبی درباره حاج محمدی در بازی با نفت شدند.

استقلال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دیدار تیم های استقلال و نفت تهران از هفته نخست رقابت های لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

- در همان دقایق ابتدای نیمه دوم این دیدار سید حسین حسینی دروازه بان دوم استقلال که در این بازی به صورت ثابت در ترکیب استقلالی ها حاضر شده بود، مصدوم شد و بعد از دقایقی دوباره به بازی برگشت.

- امین حاج محمدی که در اواخر نیمه دوم با همراهی علی چینی نیمکت استقلال را ترک کرد، در اوایل نیمه دوم راهی سکوها شد و در جایگاه ویژه نشست. هرچند که نام امین حاج محمدی در لیستی که در اختیار خبرنگاران داده شده بود قرار نداشت ولی به نظر می رسید او به دلیل اشتباه مسئولان استقلال از روی نیمکت این تیم بلند شد. ظاهرا استقلالی ها به جای اعلام نام ۷ نفر به عنوان ذخیره، نام ۸ نفر را اعلام کرده بودند و این مسئله باعث شد تا بهروان به مسئولان استقلال بگوید تا امین حاج محمدی سریعتر از روی نیمکت بلند شود چراکه حضورش روی نیمکت استقلال قانونی نیست.

- در دقیقه ۷۱ این دیدار خطای بازیکن تیم نفت تهران روی کاوه رضایی می توانست کار را به جاهای بازیک بکشاند. بعد از این خطا بختیار رحمانی در حمایت از کاوه رضایی وارد ماجرا شد و حتی پای منصوریان هم به وسط کشیده شد و در نهایت غائله ختم به خیر شد.

- بعد از گل تساوی نفت در این دیدار محمد حسین کنعانی زادگان که به شدت بابت اشتباهش ناراحت بود، روی زمین دراز کشیده بود و بعد از دقایقی از جایش بلند شد.

- در اواخر این دیدار علی دایی به شدت از داور انتقاد کرد. او معتقد بود که داور یک ضربه پنالتی به سود تیمش اعلام نکرده است.

- در دقیقه ۸۵ این دیدار محسن کریمی که به جای وریا غفوری به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته بود مصدوم شد و جایش را به آرش افشین داد.

- روی نیمکت استقلال در این دیدار مهرداد لشنی، یعقوب کریمی، آرش افشین، علی قربانی، محسن کریمی و بهنام برزای قرار داشتند. روی نیمکت نفت هم شیخ ویسی، آل نعمه، رضاوند، آل کثیر، توحید غلامی، حمید خدابنده لو و فرید محمدی زاده حاضر بودند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید