Performancing Metrics

می‌خواهم آقای گل شوم | اتاق خبر
کد خبر: 361707
تاریخ انتشار: 5 مرداد 1395 - 21:27
زهیوی:
مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: ما استقلال خوزستان و تیم قهرمان هستیم و تیم‌ها باید از ما بترسند.

دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و تراکتورسازی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رحیم زهیوی درباره تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر تراکتورسازی، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و در حالی که انتظار داشتیم در کرج بازی کنیم، این مسابقه در تبریز انجام شد. به هر حال خدا را شکر توانستیم در حالی که بازی را واگذار کرده بودیم، آن را به تساوی بکشانیم و یک امتیاز بگیریم.

وی در خصوص شکست این تیم در نیمه نخست با گلی که بر اثر اشتباه مدافع تیم خودشان دریافت کردند نیز گفت: فوتبال است و موقعی که تیم فشار می‌آورد، یکی هم ممکن است اشتباه کند و گل بخوریم. در نیمه دوم می‌دانستیم که می‌توانیم جبران کنیم و حتی زمانی که گل خوردیم، گفتیم که حتما این مسابقه را می‌بریم و همه تلاش کردیم و توانستیم با نتیجه مساوی از زمین خارج شویم، هر چند که می‌توانستیم برنده هم از زمین خارج شویم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: به نظرم ترکیب خوبی داشتیم و ایرادی وارد نیست. تیم‌های خوب نیز از هفته سوم، چهارم مشخص می‌شوند و ما نیز سعی می‌کنیم در رده‌های بالای جدول باشیم.

وی درباره دو گلی که برای تیمش در این بازی به ثمر رساند هم عنوان کرد: در دو گلی که زدم، تنها نبودم و تمام بازیکنان کمک کردند. در گل نخستی هم که زدم، پاس جلال عبدی واقعا عالی بود و حیف بود که آن را به گل تبدیل نکنم.

زهیوی با بیان این‌که امسال بسیار با انگیزه هستم، گفت: تمام سعی‌ام را می‌کنم تا در فصل جاری آقای گل شوم. من به دنبال دعوت شدن به تیم‌ملی بودم و به این مهم هم رسیدم ولی به خاطر مصدومیتی که برایم پیش آمد، خط خوردم. امسال نیز توانم را دوچندان کرده‌ام تا دوباره به تیم‌ملی برگردم و رسیدن به تیم‌ملی، انگیزه‌ام را بسیار کرده بود.

وی در ادامه با بیان این‌که قول قهرمانی نمی‌دهیم، عنوان کرد: تلاش‌مان را می‌کنیم که در رده‌های بالایی جدول باشیم و مطمئن باشید در آسیا نیز مانند سال گذشته که قهرمان لیگ شدیم، شگفتی‌ساز خواهیم شد.  

زهیوی همچنین در خصوص دیدار آینده تیمش مقابل استقلال تهران، گفت: بازی خیلی سختی است ولی مطمئن باشید به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. ما استقلال خوزستان و تیم قهرمان هستیم و تیم‌ها باید از ما بترسند و تمام سعی‌مان را می‌کنیم که در اهواز به تیمی امتیاز ندهیم. تمام تلاش‌مان هم امتیاز گرفتن از استقلال تهران است و دوست دارم که در این بازی گل بزنم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید