Performancing Metrics

شک نکنید جای ایبراهیموویچ را پر می‌کنم | اتاق خبر
کد خبر: 361856
تاریخ انتشار: 6 مرداد 1395 - 18:24
کاوانی:
ادینسون کاوانی بر این باور است که به راحتی می‌تواند جای خالی زلاتان ایبراهیموویچ را در پاری سن ژرمن پر کند.

کاوانی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پاری سن ژرمن در نقل و انتقالات تابستانی بهترین گلزن خود یعنی زلاتان ایبراهیموویچ را از دست داد. این بازیکن سوئدی راهی منچستریونایتد در لیگ برتر شد. ایبرا فصل قبل در ۵۱ دیدار با تیمش موفق به ثمر رساندن ۵۰ گل شد. با جدایی این بازیکن، ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن اکنون به مهاجم اول این تیم تبدیل شده است.

ادینسون کاوانی مهاجم اروگوئه ای درباره شرایط خود و تیمش در این فصل گفت: هیچ فشاری روی من برای جانشینی زلاتان وجود ندارد. این یک چالش شخصی برای من است. شک نکنید می‌توانم این کار را انجام دهم. می‌خواهم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم و به تیمم کمک کنم تا قهرمانی های زیادی را تجربه کنم. به همین دلیل فشاری روی من نیست و در واقع افتخار برای من است که در پاری سن ژرمن بازی کنم. می‌دانم انتظارات زیادی از من وجود دارد. به همین خاطر تنها باید با عملکرد خوب و گلزنی بتوانم پاسخ اعتمادها و انتظاراتی که از من است را بدهم.

مهاجم اروگوئه ای پاری سن ژرمن در ادامه درباره کار با مربی جدیدی این تیم یعنی اونای امری گفت: او شرایط و سیستم کاری متفاوتی با مربی قبلی ما دارد. با اطلاعی که از تیم هایی که او بازی کرده است، باید بگویم که تیم های او سرعتی تر هستند. هر مربی شیوه خاصی برای مربیگری دارد و ما در حال وفق دادن خودمان با او هستیم. تنها چیزی که باعث می‌شود تا مربیان در یک تیم ثبات داشته باشند کسب نتیجه است.

ادینسون کاوانی در سال 2013 با 64 میلیون یور از ناپولی جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. این مهاجم ۲۹ ساله گفت: دو سال دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارم و دوست دارم قراردادم را با این تیم تمدید کنم. در صورتی که سران باشگاه رضایت داشته باشند، دوست دارم قراردادم را با تیمم تمدید کنم و مدت زمان بیشتری در این تیم باشم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید