Performancing Metrics

بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج کارشکنی می کنند | اتاق خبر
کد خبر: 362125
تاریخ انتشار: 9 مرداد 1395 - 04:28
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
نماینده مردم ورزقان و معین اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در مجلس از کارشکنی بانک ها در پرداخت وام ازدواج به جوانان انتقاد کرد.

اتاق خبر: رضا علیزاده با انتقاد از اینکه بانک‌ها در پرداخت وام‌هایی با رقم پایین و وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج کم لطفی می‌کنند، گفت: وام‌های جزئی و با ارقام بسیار کم علی‌الخصوص وام ازدواج که برای مردم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده به دلیل برخی کارشکنی‌ها از سوی مردم نیز مورد انتقاد هستند.

نماینده معین مردم اهر و هریس ادامه داد: همیشه بانک‌ها  به پرداخت این تسهیلات کم ‌توجهی نشان می‌دهند و پرداخت آن ها به‌قدری زمان‌بر می‌شود که عده‌ای یا آن را دریافت نکرده و یا از دریافت وام صرف‌نظر کرده‌اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: بانک‌ها اغلب برخی وام‌های میلیاردی را با چک و سفته پرداخت کرده ولی وام‌های ۱۰ میلیون تومانی ازدواج که برای جوانان حیاتی است را با کم‌لطفی و طول دادن روند مراحل اداری، پرداحت نمی کنند.

وی با بیان اینکه این بانک ها مردم را از دریافت تسهیلات ازدواج بازمی‌دارند، گفت: همین کارشکنی‌ها سبب انتقاد ما از سیستم بانکی شده است.

نماینده مردم ورزقان افزود: نمایندگان مجلس آسان‌تر شدن مراحل اداری و پرداخت وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی از سوی بانک‌های عامل را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که روند پرداخت وام ازدواج تسهیل شود تا مردم به‌خصوص جوانان در دریافت وام ازدواج ۱۰ میلیون تومانی مشکلی نداشته باشند.

منبع: مهر

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید