Performancing Metrics

انتشار مبالغ قراردادها القائات بدی به جامعه می‌دهد | اتاق خبر
کد خبر: 362251
تاریخ انتشار: 10 مرداد 1395 - 07:36
جلالی:
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید امیدوار است بازیکنانش مسئولیت‌شان را به خوبی انجام دهند.

مجید جلالی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صبای قم اظهار کرد: من همیشه می‌گویم کار ما سخت است اما ما همیشه در تمرین‌ها کاملا امیدوار کننده ظاهر می‌شویم. مطمئنا تیم خوبی خواهیم شد و بهتر از آن چیزی که در بازی اول ظاهر شدیم عمل می‌کنیم.

او ادامه داد: البته در بازی نخست هم بازی کاملا پایاپایی انجام دادیم اما بازی فردا بسیار مهم و حیاتی است و ما توقع زیادی از بازیکنان‌مان داریم. امیدوارم فردا بازیکنانم به مسئولیت‌هایشان عمل کنند و بتوانیم نتیجه خوبی در بازی دوم بگیریم.

جلالی گفت: برای بازی فردا محروم و مصدوم نداریم و البته منتظر صدور ITC بازیکن خارجی‌مان هستیم تا بتوانیم از او هم استفاده کنیم.

او درباره شناختش از تیم فوتبال صبا هم گفت:‌ این تیم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته است. آن‌ها هم در ترکیب و هم در نوع بازی تغییرات زیادی داشته‌اند. وقتی تیمی تغییر می‌کند در واقع غیر قابل پیش‌بینی است. امیدوارم تحلیلی که ما داشتیم درست باشد تا بتوانیم بازی خوبی مقابل آن‌ها انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه صحبت‌هایش درباره انتشار مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان هم گفت: انتشار مبالغ قراردادها مسئله غیر عادی نیست اما در این مورد القائات بدی به جامعه می‌دهیم. یعنی همه از مبالغ جیب یکدیگر خبر داشته باشیم. شاید این در آینده روحیات خوبی به جامعه منتقل نکند. این موضوع‌ها در همه جای دنیا وجود دارد اما پذیرش آن برای جامعه ما کمی سخت است. اما مسئله‌ای که نباید فراموش کرد این است که قرارداد سال قبل من ۶۳۰ میلیون تومان بود که تا همین الان ۵۰ درصد آن را نگرفته‌ام. این در حالی است که بابت کل مبلغ باید مالیات بدهم. مربیان ایرانی اگر نصف قراردادشان را هم بگیرند، واقعا خوشحال می‌شوند. پرداخت مالیات و جرایمی که باشگاه‌ها در نظر می‌گیرند و همین طور مبالغی که در آخر پرداخت نمی‌کنند را جمع ببندید می‌بینید مبلغی که درج می‌شود به طور کامل به مربی یا بازیکن پرداخت نمی‌شود.

جلالی گفت: به ندرت می‌توانید بازیکن یا مربی را بیابید که پولش را کامل گرفته باشد. وقتی مبالغ قراردادها منتشر می‌شود توقع بازیکنان بالا می‌رود و هر کس دچار مشکل می‌شود. البته من با این موضوع مشکل ندارم چون کار من همیشه مشخص و شفاف است و همیشه مالیاتم را به موقع پرداخت می‌کنم اما در کل باید بگویم این موضوع فرهنگ خوبی را به جامعه انتقال نمی‌دهد.

او در پایان درباره اینکه یک مهاجم خارجی را به پیکان جذب کرده‌اند گفت: ما دیدیم زمان می‌گذرد اما در این میان بازیکنی به ما معرفی شد که شرایط خوبی داشت بنابراین یک قرارداد ۱۱۰ هزار دلاری با او بستیم. امیدواریم که بتواند به ما کمک کند. البته امیدوارم در آینده یک بازیکن خارجی دیگر هم بگیریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید